Inschrijfformulier

Je wilt lid worden van V.V. Kloetinge, we heten je van harte welkom!

Wil je het inschrijfformulier volledig invullen dan kunnen we je lidmaatschap z.s.m. verwerken en contact met je opnemen wanneer je kan starten met trainen en het spelen van wedstrijden. Als je lid wordt van V.V. Kloetinge wordt je ook automatisch lid bij de KNVB.

Op onze lidmaatschap informatiepagina lees je meer over het lidmaatschap, voetbalaanbod, contributie en proeftrainingen.

Werkt het inschrijfformulier niet ? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met je naam en telefoonnummer en we nemen z.s.m. contact met je op.

Op de lidmaatschaps overeenkomst zijn de statuten, de Privacyverklaring,  het Huishoudelijk reglement en alle overige reglementen van de vereniging van toepassing.

MEDEDELING september 2023:

Alle 57 teams zijn ingedeeld en van start gegaan.

Alleen in de teams voor de jeugd t/m 12 jaar is nog ruimte. Alle andere teams, 13 jaar en ouder en de senioren zitten vol, Aanmeldingen voor de leeftijdcategorie 13+ en senioren worden op een wachtlijst gezet. In de winterstop wordt bekeken of er ruimte is om in deze teams weer spelers te plaatsen.

Inschrijfformulier

Verplicht in te vullen voor spelers die van een andere club overkomen. Het KNVB relatienummer is te vinden op de digitale spelerspas dat via het eigen account op de voetbal.nl app is terug te vinden.

Bij problemen met uploaden kunt u de scan ook mailen naar [email protected]

Kies bestandWijzigVerwijder

Bij problemen met uploaden kunt u de scan ook mailen naar [email protected]

Kies bestandWijzigVerwijder

Regelmatig worden er foto’s en of video's van u of uw kind gemaakt tijdens activiteiten.
Deze foto’s en video’s kunnen ook gebruikt worden voor de website, social media, clubblad, posters en flyers en andere door de vereniging uitgegeven beelddragers.
En vragen bij deze om uw toestemming om dit te mogen doen.

Vrijwilligersinzet: wat is jouw expertise?
Om alles voor en rondom trainingen, wedstrijden en activiteiten mogelijk te maken hebben we de inzet van leden en vrijwilligers hard nodig. Hieronder kunt u aangeven met welke activiteit u de vereniging kan ondersteunen en/of wat uw expertise is in een bepaald vakgebied.
Ons volledige vrijwilligersbeleid leest u hier

Op deze lidmaatschapsovereenkomst zijn de statuten, het huishoudelijk reglement en alle andere reglementen van de vereniging en de Privacyverklaring van toepassing.

Machtiging:
Voor het afschrijven van de contributie dient u de machtiging volledig in te vullen en te ondertekenen.

DOORLOPENDE MACHTIGING SEPA EURO-INCASSO

V.V. Kloetinge
Incassant ID : NL08ZZZ220189310000
Kenmerk machtiging :

Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan V.V. Kloetinge om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het contributie bedrag en eventuele boetes van uw rekening af te schrijven.

Voor leden tot 18 jaar moet een ouder/verzorger de machtiging invullen en tekenen.

Door te bevestigen met 'ingestemd' geeft u akkoord over deze machtiging.

* = verplicht