Trainer Vrouwen 1 per seizoen 24/25 naar Bavel

14 maart 2024 20:30

Na een periode van vijf jaar, waarin hij een belangrijke rol heeft gespeeld in het professionaliseren van meiden- en vrouwenvoetbal binnen onze vereniging, heeft Mario Kalisvaart (momenteel trainer van de 1e vrouwenselectie) besloten volgend seizoen een andere uitdaging aan te gaan door te kiezen voor een rol als hoofdtrainer bij Bavel (uitkomend in de Hoofdklasse).

20230826_RQF_5190.jpg

We gunnen Mario deze stap en kijken samen met hem terug op een hele fijne samenwerking. Voor VV Kloetinge blijven de ambities, en het beleid dat daaraan gekoppeld is, uiteraard overeind. Op korte termijn zullen de gesprekken met kandidaten voor het hoofdtrainerschap worden gestart