Joop Quinten - Een hommage aan VV Kloetinge

1 april 2024 17:30

Bekijk de hoogtepunten en herinneringen van VV Kloetinge met Joop Quinten, de toegewijde clubarchivaris. Joop, een gepassioneerde voetbalfan, heeft zijn hart verloren aan Kloetinge sinds zijn jeugd en heeft zich ingezet om de geschiedenis van de club te documenteren.

Samen met zijn vriend Arjan Bot begon hij een missie om het historische materiaal van de club vast te leggen, wat resulteerde in een indrukwekkende verzameling en exposities ter ere van de club. Ondanks het tragische verlies van Arjan, heeft Joop zijn werk voortgezet. Deze video is een eerbetoon aan hun passie en een viering van de geschiedenis van VV Kloetinge.

Bron: Gemeente Goes - Het vertelarchief