Ashley de Bie wordt de eerste verenigingsmanager bij VV Kloetinge

23 april 2024 20:00

VV Kloetinge stelt per 1 mei 2024 Ashley de Bie aan als verenigingsmanager. De verenigingsmanager is een verlengstuk van het bestuur voor het geven van uitvoering aan beleid en het coördineren van de processen op het gebied van met name het vrijwilligersbeleid, de organisatie en de inzet van leden. Ashley gaat zich nadrukkelijk richten op de vrijwilligersorganisatie van VV Kloetinge; zoals de bezetting, de onderlinge communicatie en de samenwerking tussen verschillende medewerkers, vrijwilligers en commissies en in samenwerking met het bestuur het vormgeven van structureel vrijwilligersbeleid van VV Kloetinge. Tevens zal Ashley initiatieven starten die het verenigingsleven aanjagen en stimuleren, waardoor het Wesselopark breder wordt benut voor activiteiten.

Ashley is werkzaam als pedagogisch sportmedewerker en ontwikkeling sportbeleid bij Kibeo en heeft de opleiding HBO sportkunde afgerond. Ze heeft een achtergrond als voetbalster bij verschillende clubs en is bekend met en bij VV Kloetinge als trainster van de huidige JO15-1. Met haar werkervaring, kennis van verenigingen, haar motivatie mensen in verbinding met elkaar te brengen en te activeren bij te dragen aan de toekomstbestendigheid van VV Kloetinge denken wij in Ashley de juiste persoon gevonden te hebben voor de functie van verenigingsmanager.

De verenigingsmanager bij VV Kloetinge is een nieuwe functie en wordt mede mogelijk gemaakt met een subsidie vanuit het sportakkoord.

De periode tot de zomerstop wordt door Ashley benut om verder kennis te maken en informatie te verkrijgen van de verschillende commissies en vrijwilligers. Zo kan zij na de zomerstop aan de slag om verder aan de organisatie van VV Kloetinge te bouwen. Zij zal de functie van gemiddeld 20 uur per week naast haar baan bij Kibeo invullen op door haar zelf, in afstemming met het bestuur, in te plannen dagen en tijden.

We wensen Ashley veel succes en vragen iedereen Ashley te ondersteunen en medewerking te verlenen voor de uitvoering van haar taken als verenigingsmanager.

Ashley is bij VV Kloetinge bereikbaar via: [email protected]