Geslaagde ‘aftrap’ van Jong Kloetinge

30 augustus 2019 12:45

De eerste weken van het nieuwe seizoen zijn succesvol verlopen voor Jong Kloetinge (Kloetinge 2). De 6-1 zege van afgelopen weekend tegen tweedeklasser Walcheren werd ’s avonds uitbundig gevierd in de stad.

De dag begon om 12:30 uur met een Zeeuwse bolus, gesponsord door Warme bakker Dick Bunt in Goes, en een bakje koffie. Niet veel later volgde de uitreiking van de nieuwe voetbaltassen, gesponsord door AMZ. Nadat alle spelers een tas in ontvangst hadden genomen, ontfermde Ron Quinten zich over de elftalfoto.

Vervolgens volgde het duel tegen Walcheren. Na de onnodige nederlaag tegen Arnemuiden stond het vizier nu wel op scherp. Trainer Ronald Zuijdwegt erkende dat er nog veel te verbeteren valt, maar ervaarde tegelijkertijd dat het wel snor zit met de voetbaltechnische kwaliteiten binnen zijn selectie.

Het programma werd door de spelers en staf afgesloten met een hapje en een drankje bij Eet- en drinkgelegenheid De Stenen Brug in Goes. Aanstaande zaterdag staat de eerste officiële wedstrijd van Jong Kloetinge op het programma. Serooskerke 2 is die middag de tegenstander in het bekertoernooi.

Uitslagen oefenwedstrijden:
  Duiveland 1 – Jong Kloetinge: 1-1
  Bruse Boys 2 – Jong Kloetinge: 0-5
  Arnemuiden 1 – Jong Kloetinge: 2-1
  Jong Kloetinge – Walcheren 1: 6-1

Heeft u interesse om Jong Kloetinge te ondersteunen in de vorm van sponsoring? Neem dan contact op met teammanager Lauran de Hond: [email protected]

Lees meer over:
2019-2020 kloetinge2