Wedstrijdsecretariaat

Wedstrijdsecretariaat VV Kloetinge

Het wedstrijdsecretariaat verzorgt alles rondom de wedstrijden en de trainingen van de club. Verder wordt er voor gezorgd dat de velden goed ingedeeld worden. Ook verzorgd het wedstrijdsecretariaat alles wat betreft planningen van tijden en ruimte voor trainingen, scheidsrechters, verplaatsen van wedstrijden, afgelastingen en het indelen van de kleedkamers.

Op de zaterdagen zorgt het secretariaat voor de ontvangst van leiders/coaches van de tegenpartijen en de thuisteams, de ontvangst van scheidsrechters, wedstrijdballen en vlaggen voor de assistent scheidsrechters.

Wedstrijdzaken / vragen afgelastingen / verplaatsen wedstrijden etc.: zondag t/m vrijdag: [email protected] zaterdag 07:30 t/m 18:00 uur telefonisch bereikbaar: 0113-213173