Nieuws van de bestuurstafel 2023/2024 - 2

nr. 2 - 25 maart seizoen 23/24

Beste leden,

Vanwege een aantal activiteiten waarover we jullie (extra) willen informeren, ontvangen jullie deze nieuwsbrief. Houd onze website en social media in de gaten voor het laatste nieuws en leuke voetbalmomenten.

Kloetinge - Hoek 29 maart
Aanstaande vrijdag 29 maart 2024 is dé derby in de 3e divisie VV Kloetinge - HSV Hoek. Om 17.00 uur gaat het Wesselopark open.
Leden van VV Kloetinge hebben op vertoon van hun ledenpas gratis toegang tot de wedstrijd. Ook de jeugd moet hun ledenpas laten zien. Vergeet dus niet je VV Kloetinge ledenpas mee te nemen!
Geen VV Kloetinge ledenpas of seizoenkaart? Dan koop je een kaartje in de online voorverkoop

Kom op de fiets of te voet naar het Wesselopark
Het Wesselopark is vrijdag 29 maart niet voor regulier autoverkeer bereikbaar. Verkeersregelaars reguleren het verkeer rondom het Wesselopark en parkeren op het Wesselpark is dan niet mogelijk voor bezoekers. Moet je met de auto komen dan kun je vanaf 17.00 uur gratis parkeren bij de Zeelandhallen op vertoon van je ledenpas of online voorverkoop kaart. Via een shuttlebus kom je dan samen met andere voetbalvrienden bij het Wesselopark.

Betalen voor je eten en drinken kan deze dag alleen met consumptiemunten die je bij de muntenkassa’s koopt. Bij voorkeur met pinbetaling, geen creditcards. De consumptiemunten zijn alleen op 29 maart 2024 te gebruiken en niet inwisselbaar voor geld.

Om 23.59 uur sluit het clubhuis en het Wesselopark.
Zaterdag 30 maart vanaf 10 uur is het Wesselopark weer geopend.

Neem voor je vertrekt naar de wedstrijd alle bezoekersinformatie voor deze wedstrijd en huisregels goed door!

2 april start aanleg veld 6
Dinsdag 2 april wordt gestart met de aanleg van grasveld 6. Dit veld komt te liggen tussen veld 4 en de tribune en wordt een kwart veld geschikt voor wedstrijdjes voor de O7 t/m O10. De aanleg (graven, leggen drainage, enz.) duurt ca. 6 weken.  Bij aanvang van het seizoen 24/25 kan dan gebruik worden gemaakt van het nieuwe veld 6. Veld 4 is bereikbaar en beschikbaar tijdens de aanleg van veld 6.

Veld 2 en veld 5 worden vervolgens vanaf 17 juni  voorzien van nieuw kunstgras. Veld 5 wordt omgevormd tot een kunstgrasveld met afmetingen geschikt voor O11/O12 wedstrijden.
Deze werkzaamheden zijn, als alles volgens planning verloopt ook op tijd klaar voor het nieuwe seizoen  2024-2025.

Save the date: 1 juni seizoensafsluiting!
De seizoensafsluiting krijgt een upgrade!
Een club als Kloetinge verdient een afsluitdag voor alle gelederen van de vereniging. De eerste plannen voor de seizoensafsluiting  staan al in de steigers: een toernooi voor de jongste jeugd, een mixtoernooi voor de senioren, huldiging van alle kampioenen, barbecue en een spetterende feestavond.

Heb je zelf een leuk idee en/of wil je iets  in welke vorm dan ook betekenen? 👉🏻 Mail dan naar: [email protected]

Vrijwilligers wedstrijdsecretariaat gevraagd
Het wedstrijdsecretariaat is op zaterdagen het kloppend hart van de vereniging. Om iedere zaterdag alle diensten tussen 07.30 uur en 19:00 uur in te vullen is aanvulling van het team heel hard nodig. Het gaat om het verwelkomen van de teams en scheidsrechters, registreren van uitslagen, beantwoorden van vragen en zorgen dat alles rondom de wedstrijden en in de kleedkamers goed en plezierig verloopt.

Daarnaast zijn we voor het nieuwe seizoen ook op zoek naar een wedstrijdsecretaris voor al het dagelijkse reilen en zeilen rondom wedstrijden. Vind je het leuk om te plannen en te puzzelen met alle veldindelingen, contacten te onderhouden met trainers, KNVB en andere betrokkenen dan werken we graag met jou samen!

Heb je interesse of wil je meer weten neem dan contact op via: [email protected]

Sportiviteit en Respect: ons voetbal = van iedereen
Voetbal is een fantastische sport, dat zien we dagelijks terug bij onze vereniging. Helaas zien en horen wij ook op en om de velden op het Wesselopark wel eens iets wat daar niet thuis hoort en het plezier in het voetbal verstoord. Met zijn allen moeten we ervoor zorgen dat iedereen op een prettige en onbezorgde manier kan voetballen. Sportiviteit en respect op de velden is daar een groot onderdeel van. We rekenen er op dat iedereen bij VV Kloetinge zich sportief gedraagt en een visitekaartje is voor de club.

Vervoer naar het Wesselopark: kom met de fiets of te voet
We doen een dringend beroep op alle leden die in Goes en Kloetinge wonen NIET met de auto naar het Wesselopark te komen. Kom op de fiets of te voet. Zeker op zaterdagen is alle parkeerruimte nodig voor bezoekende teams. Moet je echt per se met de auto komen, rij dan samen en parkeer in de vakken, houdt uitritten van bewoners en doorgangen vrij voor hulpdiensten en ander verkeer.