Nieuws van de bestuurstafel 2021/2022 - 1

Nieuwsbrief van het bestuur van V.V. Kloetinge
nr. 1 - 29 augustus seizoen 21/22

Vanaf maandag 30 augustus 2021 start het voetbalseizoen bij V.V. Kloetinge. We verheugen ons hier allemaal enorm op; actief en sportief binnen de lijnen of om elkaar weer te kunnen ontmoeten langs de lijn. Hierbij ontvangen jullie informatie die voorafgaand aan de start van het seizoen van belang is om te weten. De trainers en leiders hebben afgelopen week al uitgebreide informatie ontvangen, zij zullen hun team verder informeren over de eerste trainingen en wedstrijden.

Contributie en seizoenspassen
Rond 31 augustus 2021 wordt het eerste deel van de contributie geïnd via automatische incasso.
Vriendelijk verzoek er voor te zorgen dat er voldoende saldo op je rekening staat. Zijn je bankgegevens gewijzigd geef dit dan z.s.m. door via [email protected]
Op de website kun je HIER alle informatie over de contributie terugvinden.
Elk lid ontvangt medio september dan zijn/haar seizoenskaart waarmee toegang tot thuiswedstrijden tijdens de competitie van onze 1e selectie wordt verkregen.

Stand van zaken vervangen hoofdveld
Deze zomer is er hard gewerkt aan het vervangen van het hoofdveld en alles daaromheen. Op de website kun je de laatste stand van zaken lezen en zien. Zoals het er nu naar uit ziet kan het veld vanaf 6 september in gebruik worden genomen. Rondom het hoofdveld zullen dan nog wel werkzaamheden zijn, met name aan het pad bij de tribune.
Maandag 30 augustus t/m 3 september is er vanwege de veiligheid een verplichte looproute op het Wesselopark voor iedereen, klik HIER voor de plattegrond

Sportiviteit en respect
Het is al even geleden dat iedereen weer op het Wesselopark was en er veel wedstrijden werden gespeeld. We gaan er vanuit dat iedereen daarbij sportief, met gezond verstand en respect voor elkaar omgaat zowel binnen de vereniging als daar buiten.
Op onze website kun je HIER meer terug vinden over sportiviteit & respect

Rookbeleid Wesselopark
We brengen via deze weg ook het rookbeleid weer even onder de aandacht:
Op zaterdagen is het Wesselopark tot 12 uur geheel rookvrij en mag er nergens worden gerookt
Bij trainingen en wedstrijden verzoeken we langs de lijn niet te roken, houd rekening met de sporters en andere bezoekers
Roken is binnen, voor de ingang van de kantine, kleedkamergebouw en op de tribune altijd verboden

Covid-19 en voetbal
We hebben nog altijd te maken met de corona-pandemie, dit zorgt er voor dat er ook voor het voetbal en op het Wesselopark nog een aantal maatregelen gelden. Met name voor het gebruik van kleedkamers en het houden van 1,5 meter afstand langs de lijn en in en om (terras) de kantine. De maatregelen bij onze vereniging kun je HIER vinden op de website.

Bereikbaarheid en parkeren Wesselopark
We verzoeken iedereen zoveel mogelijk op de fiets of te voet te komen. Kom alleen met de auto als dat echt noodzakelijk is en parkeer dan zo efficiënt mogelijk. Op wedstrijddagen voor uitwedstrijden het Wesselopark niet gebruiken als carpoolplaats daar is helaas geen ruimte voor.
Fietsen en scooters graag in de fietsenstallingen, houd de doorgang naar het toegangshek vrij en toegankelijk.

EHBO-middelen
In de hal van het kleedkamergebouw rechts naast de trap hangt de AED, een EHBO-kist, pleister automaat en een brancard. Coldpacks zijn hier ook te vinden.

Wedstrijdtenues
Alle spelende leden maken gebruik van het wedstrijdtenue van de vereniging. Spelers dienen zelf groen-witte kousen voor wedstrijden aan te schaffen. Het (keepers)shirt en broekje worden per team verstrekt aan het begin van het seizoen. Deze kleding wordt in bruikleen gegeven en mag alleen bij wedstrijden worden gedragen, niet thuis of in de vrije tijd. Aan het einde van het seizoen wordt het tenue weer ingeleverd.

Kantine
De kantine en terras zijn weer geopend op zaterdagen en meestal ook op de donderdagavonden. Voor de bar- en keukenbezetting zijn een aantal vaste vrijwilligers. Voor de zaterdagen is meer hulp nodig om de bezetting rond te krijgen en worden net als eerdere seizoenen teams en ouders van jeugdleden ingepland. Zodra de planning er is worden de teams via de trainer/leider geïnformeerd.

Een heel mooi sportief seizoen gewenst!