Cookie beleid vv Kloetinge

De website van vv Kloetinge is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies om jouw bezoek makkelijker en persoonlijker te maken. Hieronder een overzicht van de noodzakelijke en optionele cookies waar je toestemming voor kunt geven. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Nieuwsbrief 1 seizoensopening 2023-2024 #1

Nieuwsbrief 1 seizoensopening 2023-2024 #1

Beste leden, ouders/verzorgers van jeugdleden en vrijwilligers, 

Het voetbalseizoen 2023-2024 gaat van start. Sommigen genieten nog van de laatste vakantie week, anderen zijn al van start met de trainingen en wedstrijden. Achter de schermen en zichtbaar op het Wesselopark, zijn door veel vrijwilligers voorbereidingen getroffen. Spelers zijn of worden door hun trainer of teammanager geïnformeerd over de start van de trainingen en het wedstrijdprogramma. In dit bericht een aantal wetenswaardigheden die van belang zijn om kennis van te nemen, zodat we er samen een plezierig en sportief seizoen van kunnen maken. 

We wensen iedereen een sportief en mooi voetbalseizoen toe!

Bestuur V.V. Kloetinge
Jan-Kees de Bruine, voorzitter
Anouk Meijer, secretaris
Ronald Smits, penningmeester
Marijn Meijboom, bestuurslid jeugd, meisjes- en vrouwenvoetbal
Dirk Rooze, bestuurslid technische zaken
Marina Geelhoed, bestuurslid
André Smit, bestuurslid

INCASSO CONTRIBUTIE
Contributie wordt in 2 termijnen geïncasseerd, de eerste termijn op 28 augustus 2023 en de tweede termijn eind januari 2024. Bij aanvang van het seizoen wordt de eerste termijn dus op 28 augustus automatisch geïncasseerd. Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van een heel seizoen, bij tussentijdse opzegging vindt geen restitutie plaats.

Voor een soepel verloop van de contributie incasso verzoeken we je er voor te zorgen dat er voldoende saldo op de rekening staat op de incassodatum en bij wijzigingen in bankrekeningnummer dit door te geven via e-mail aan de ledenadministratie: [email protected]

De contributie tarieven voor het seizoen 2023-2024 kun je terugvinden op de website: contributie VV Kloetinge

De opleidingsvergoeding voor de opleidingsteams wordt eind september 2023 geïncasseerd bij de spelers die in een opleidingsteam spelen.

De contributie zorgt ervoor dat we teams kunnen inschrijven voor de competitie (afdracht KNVB), dat we velden tot onze beschikking hebben om te trainen en wedstrijden te spelen (huur gemeente), dat iedere speler een shirt en broekje in bruikleen ontvangt, dat we ook in de donkere maanden van het jaar kunnen trainen en dat we kunnen douchen op het sportpark (energielasten). De rest van de diensten die leden van VV Kloetinge krijgen, kunnen we bieden door de inzet van vrijwilligers en de bereidheid van sponsoren om financieel een steentje bij te dragen. 

LEDENPAS
Voor 2 september ontvangen alle leden hun ledenpas thuis. Op vertoon van de ledenpas heeft een lid vrije toegang tot de competitiewedstrijden van ons 1e mannenelftal in de 3e Divisie B op het Wesselopark. Voor TOTO KNVB wedstrijden en andere bijzondere wedstrijden wordt de entree apart vastgesteld door het bestuur en gecommuniceerd.

AANLEG NIEUW VELD 3
Eén van de meest in het oog springende veranderingen op het Wesselopark is de aanleg van veld 3. Reikhalzend kijken we er naar uit dat dit kunstgrasveld beschikbaar komt. Naast een goed bespeelbaar veld geeft het ook de broodnodige extra trainingsruimte om alle 57 teams te kunnen faciliteren.

Helaas hebben we te maken met een vertraging in de levering van de nieuwe grasmat. Hierdoor zal veld 3, zoals het er nu naar uit ziet, pas in week 37 gereed zijn. Alles wordt in het werk gesteld de trainingen en wedstrijden van alle teams doorgang te laten vinden.

KICK-OFF VOOR TRAINERS 4 SEPTEMBER - KICK-OFF VOOR SPELERS (en ouders) 12 SEPTEMBER
Om iedereen goed te informeren en de verwachtingen over en weer af te stemmen worden er Kick-Off bijeenkomsten gehouden in de DaVinci Bioscoop in Goes. Zo kan iedereen goed van start.
Maandag 4 september 19.30 uur is er een kick-off voor trainers en teammanagers, we verwachten dat van alle teams de trainer en teammanager aanwezig is.
Dinsdag 12 september 19.00 uur kick-off voor spelers en/of ouders/verzorgers van O6 t/m O14
Dinsdag 12 september 20.30 uur kick-off voor spelers van O15 t/m O19 en alle senioren
De uitnodiging met informatie over deze avonden volgt zeer binnenkort. De data kunnen vast in de agenda worden genoteerd.

FYSIO SPREEKUUR
Vanaf dinsdag 5 september start het wekelijkse fysio inloop spreekuur voor leden tussen 18.00 en 19.00 uur in kleedkamer 9. Leden met blessures kunnen deze door een fysiotherapeut van De Clavers laten beoordelen.

SPORTIVITEIT EN RESPECT, VERTROUWENSCONTACTPERSONEN
Bij V.V. Kloetinge gaan we sportief en respectvol met elkaar om. Behandel iedereen zoals je zelf behandelt wil worden, zowel in het veld als daarbuiten. Fysiek geweld en/of (non) verbaal kwetsende, beledigende of racistische uitingen worden niet getolereerd. Voor iedereen die bij V.V. Kloetinge betrokken is, of ons sportpark bezoekt gelden de gedragsregels . Wanneer gedragsregels in meer of mindere mate overschreden worden en betrokkenen er onderling niet samen uitkomen dan wel dat het gedrag dermate ernstig is dat dit niet onbesproken kan blijven, kan de commissie Sportiviteit & Gedrag (CSG) worden benaderd: [email protected]

Soms ligt het onderwerp of situatie gevoeliger, voor dit soort situaties heeft VV Kloetinge twee vertrouwenscontactpersonen (VCP) aangesteld. De VCP heeft een geheimhoudingsplicht. De VCP is bereikbaar via: [email protected]

INZET LEDEN, OUDER/VERZORGERS
Om het hele seizoen te faciliteren hebben we de inzet van vrijwilligers nodig. Hiervoor rekenen en doen we een beroep op de leden en ouders/verzorger(s) van (jeugd-)leden. Bardiensten, vlaggen bij wedstrijden, wassen van de teamtenues en het rijden bij uitwedstrijden zijn normale teamtaken die in het team verdeeld worden. Daarnaast zijn er veel verenigingstaken (trainers, scheidsrechters, coördinatoren, kantine, wedstrijdsecretariaat enz. enz.) die er voor zorgen dat alles georganiseerd kan worden. De één kan wat meer doen dan de ander, maar de kern van een vereniging is dat we dat   met z'n allen doen. De vereniging zijn wij immers met z’n allen!

OPROEP TRAINERS, SCHEIDSRECHTERS, MEDEWERKERS KANTINE EN WEDSTRIJDSECRETARIAAT 
Nog niet alle teams zijn voorzien van een trainer of teammanager. Hierbij zijn we veelal afhankelijk van de vrijwillige inzet van ouders. Vind je het leuk een team te trainen, heb je voetbalervaring en affiniteit met jeugd dan komen we graag met jou in contact!  
Voor teams O6 t/m O10 neem je contact met Wilbert Kusse: [email protected]
Voor teams O11 t/m O15 neem je contact met Johannes Moes: [email protected]
Voor teams MO13, MO15, MO17 en Vr1 en Vr2 neem je contact met Nathalie van Overmeire-Timmermans: [email protected]
Voor teams O16 t/m O19 neem je contact met Marijn Meijboom: [email protected] 

Voor de kantine hebben we vaste vrijwilligers nodig die op regelmatige basis een keuken- of bardienst kunnen draaien. Meld je aan via: [email protected]

Het wedstrijdsecretariaat is op zaterdagen het kloppend hart van de vereniging. Om iedere zaterdag alle diensten tussen 07.30 uur en 19:00 uur in te vullen is aanvulling van het team heel hard nodig. Het gaat om het verwelkomen van de teams en scheidsrechters, registreren van uitslagen, beantwoorden van vragen en zorgen dat alles rondom de wedstrijden en in de kleedkamers goed en plezierig verloopt. Meld je aan via: [email protected]

Tenslotte, zonder scheidsrechter geen wedstrijd. De scheidsrechters poule is nog niet compleet om voor alle wedstrijden een scheidsrechter aan te stellen. Ook spelleiders voor O8 t/m O12 wedstrijden kunnen zich opgeven.
Aanmelden doe je via: [email protected]

COMMUNICATIE EN CONTACT
Houd onze website en social media gedurende het seizoen in de gaten voor het laatste nieuws en leuke voetbalmomenten. Voor belangrijke mededelingen of nieuws vanuit het bestuur wordt een e-mail gestuurd. Binnen het team is de teammanager de eerste contactpersoon bij vragen.

Een aantal contactpersonen met contactgegevens:

Coördinator O6 t/m O10: [email protected]
Coördinator O11 t/m O15: [email protected]
Coördinator O16 t/m O19 deze is vacant voor informatie mail naar: [email protected]
Coördinator Meisjes en vrouwenvoetbal: [email protected]
Clubhuis: [email protected]
Wedstrijdzaken: [email protected]
Voorzitter: [email protected]
Secretaris: [email protected]
Penningmeester: [email protected]
Ledenadministratie: [email protected]
Commissie sportiviteit en gedrag: [email protected]
Vertrouwenscontactpersonen: [email protected]

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!