Nieuws van de bestuurstafel 2020/2021 - 2

Nieuwsbrief van het bestuur van V.V. Kloetinge
nr. 2 - 8 december 2020 seizoen 20/21

Inmiddels ligt de competitie al 2 maanden stil en is het al even geleden dat jullie een nieuwsbrief van het bestuur ontvingen. De volgers van onze social-media hebben ongetwijfeld gezien dat er nog volop activiteit is. Ook op de website zijn actualiteiten gepubliceerd. De jeugd heeft afgelopen maanden gewoon doorgetraind en op zaterdag is er veel gebruik gemaakt door de jeugdteams om onderlinge partijtjes te spelen. Een aantal seniorenteams is sinds half november gestart met de trainingen in groepjes van 4 volgens de huidige richtlijnen. Ontzettend goed om te zien dat iedereen ondanks de beperkingen enthousiast bezig is.

We hopen natuurlijk dat ook de senioren spoedig weer op een normale manier kunnen trainen en de competitie weer opstart na de winterstop. De KNVB heeft hiervoor Plan B uitgerold, echter alles is afhankelijk van de ontwikkeling van het corona-virus. Na de persconferentie van 8 december is er hopelijk meer duidelijkheid over het vervolg van het voetbalseizoen.

Maandag 2 november hadden we een unicum in onze geschiedenis: voor het eerst werd een ALV volledig digitaal gehouden. De deelnemende leden waren positief over deze manier van het houden van de ALV onder de huidige omstandigheden. Belangrijkste agendapunt was het vaststellen van de jaarrekening 2019-2020 en de begroting 2020-2021. De jaarrekening 2019-2020 is met een ruim positief resultaat afgesloten, dit ondanks de corona-crisis. Het zal niemand verbazen dat het opstellen van de begroting 2020-2021 van een heel andere orde was. Mede door alert zijn op alle compensatie-pakketten lijken we het seizoen in elk geval budgetneutraal door te komen, maar veel zal afhangen of o.a. de kantine dit seizoen nog open kan.

De notulen worden bij de eerstvolgende ALV aan het einde van het seizoen vastgesteld.

Enquête
We zouden het heel fijn vinden als jullie meewerken aan een door 1 van onze jeugdleden voor zijn studie gemaakte enquete voor onze vereniging. Hiermee krijgen we meer inzicht in het functioneren van onze vereniging en wat jullie als leden belangrijk vinden. We hopen dat zo veel mogelijk leden even de tijd nemen om deze enquete in te vullen. Aan de ouders van de jeugdleden vanaf O15 en ouder het verzoek de enquete ook door zoon of dochter in te laten vullen. Uiteraard zullen we de uitkomsten met jullie delen. KLIK HIER om naar de enquete te gaan

Kennismakingstrainingen Skills&Control en Sport17
Sinds begin van het seizoen is Skills&Control actief op het Wesselopark op vrijdagmiddag met techniektrainingen. Zij organiseren exclusief voor V.V. Kloetinge tegen een sterk gereduceerd tarief op maandag 28 december in verschillende blokken kennismakingstrainingen PT (personal training). Klik HIER voor meer informatie en om je aan te melden.

Sport17 is op zondagochtend actief op het Wesselopark. Zondag 20 december geeft voormalig Kloetinge jeugdspeler Yassine Azzagari een speciale training. Interesse? Mail dan naar [email protected]

Vervangen velden
De gemeente heeft de begroting voor 2021 goedgekeurd. Daarin zit ook de investering voor het vervangen van veld 1 van gras naar kunstgras met verlichting. We streven er samen met de gemeente naar bij aanvang van het seizoen 2021-2022 het hoofdveld te vervangen. Tevens staat het vervangen van de toplaag van veld 5 op het programma in 2021. Dit zal in het nieuwe seizoen dan de langverwachte en benodigde extra mogelijkheden moeten gaan geven.

Corona-richtlijnen – houd je er aan
We herhalen het nog maar eens: blijf blij klachten thuis en laat je testen, houd altijd 1,5 meter afstand en was regelmatig je handen met zeep. Helaas is publiek nog altijd niet toegestaan op sportparken. We begrijpen dat nu het weer kouder is en soms regent het fijn zou zijn om van de kleedkamers gebruik te maken. Dit is echter nog altijd van overheidswege verboden. Alleen de trainer mag het gebouw naar binnen om de materialen te pakken en alleen voor noodgevallen kan het toilet worden gebruikt. We zullen het samen nog even moeten volhouden op deze manier. Op onze website zijn de actuele corona-richtlijnen voor de sport en specifiek op het Wesselopark te vinden.

Na 8 december zijn er mogelijk wijzigingen in het corona-beleid van de overheid. We informeren jullie indien nodig zo spoedig mogelijk daarna.