Nieuws van de bestuurstafel 2020/2021 - 7

Nieuwsbrief van het bestuur van V.V. Kloetinge
nr. 7 - 4 juni 2021 seizoen 20/21

Het einde van een zeer bijzonder seizoen komt in zicht. We kijken uit naar een nieuw seizoen waarin we hopelijk weer als vanouds allemaal kunnen voetballen en het Wesselopark kunnen bezoeken.

Maar eerst deze maand nog volop voetbal!

Versoepelingen voor de sport
Per 5 juni gaat de 3e stap van de versoepelingen in. Daarmee kunnen nu ook de spelers van 27 jaar en ouder weer samen trainen en onderlinge wedstrijden spelen. Voor de jeugd t/m 17 jaar start de Regiocup op 5 juni. Publiek is helaas nog altijd niet welkom bij trainingen en wedstrijden. Hoe we alles op het Wesselopark organiseren per 5 juni kun je HIER lezen.

Het zal allemaal weer even wennen zijn en niet alles zal gelijk soepel verlopen, we vragen hiervoor begrip en ieders medewerking om er nog leuke en sportieve voetbalmaand van te maken.

Spelregels Terras:
We zijn blij dat het mogelijk is het terras te openen, ook al is dat nog beperkt. Er zijn een aantal spelregels aan de opening verbonden, dit zijn de belangrijkste:

• Het terras is tijdens (onderlinge)wedstrijden en sport-activiteiten alleen voor deelnemende sporters en de benodigde begeleiders / vrijwilligers geopend.
  • Na afloop van de laatste (onderlinge) wedstrijd / sportactiviteit op zaterdag is het terras vrij toegankelijk. Het tijdstip vanaf welke moment dat is wordt gebaseerd op de eindtijd van de laatste (onderlinge) wedstrijden op zaterdagen.
  • op de website gecommuniceerd en is gebaseerd op de eindtijd van de laatste wedstrijden op zaterdagen.
  • Maximaal 50 personen, zitten aan een tafel en vol=vol.
  • Sluitingstijd hangt af van het activiteiten-programma op zaterdagen, maar is uiterlijk om 21.45 of zoveel eerder als de beheerder dat noodzakelijk acht.

En verder gelden de regels vanuit de overheid voor terrassen.

Aanvang werkzaamheden hoofdveld
Begin volgende week wordt bekend aan welke aannemer de gemeente de opdracht voor het vervangen van ons hoofdveld met verlichting verstrekt. Zoals de planning nu is wordt er dan op maandag 21 juni gestart met de werkzaamheden. We zien natuurlijk erg uit naar het nieuwe hoofdveld maar beseffen ook dat dit de komende maanden de nodige overlast zal geven. De werkzaamheden vinden plaats buiten onze gebruiksuren. Looproutes zullen o.a. vanwege graafwerkzaamheden en ieders veiligheid wijzigen en ook op het parkeerterrein zal minder ruimte zijn vanwege opslag van materialen door de aannemer. Via de website houden we iedereen op de hoogte.

Zaterdag 19  juni is de laatste dag dat het hoofdveld kan worden gebruikt. De middenstip en penaltystip zijn geveild en worden die dag uit het veld gehaald en aan de hoogste bieders overgedragen. Op ludieke wijze wordt er daarna afscheid genomen van het veld. Meer hierover spoedig op de website en onze social media.

Zomerstop
Tot en met 1 juli kan er nog getraind worden door alle teams volgens het trainingsschema. De teams die op veld 1 staan ingedeeld ontvangen nog informatie over op welk veld zij trainen als de werkzaamheden aan dat veld starten. Voor de jeugdopleidingsteams en selectieteams gelden andere einddata en opstartdata, dit wordt met de betreffende teams apart afgestemd.

Van 25 juli t/m 8 augustus is de club dan geheel gesloten voor trainingen en onderlinge wedstrijden.

Teamindelingen seizoen 2021-2022, overschrijven, aan- en afmelden
De teamindelingen voor de jeugd worden in de laatste week van juni bekend gemaakt door de jeugdcoördinatoren.

De indelingen voor de lagere senioren worden in overleg met de seniorencoördinator gedaan.

Wil je bij V.V. Kloetinge komen voetballen en voetbal je nu bij een andere club denk er dan aan dat je voor 15 juni je aanmeldt in verband met de KNVB - overschrijvingstermijn.

Aanmelden doe je HIER

Stop je met voetballen bij V.V. Kloetinge dan dien je dit zelf uiterlijk vóór 1 juli door te geven aan de ledenadministratie via e-mail [email protected]

De afmelding of overschrijving wordt pas verwerkt als aan alle financiële verplichtingen is voldaan:

• De volledige contributie is voldaan
  • Eventuele openstaande boetes zijn betaald
  • Aan de vereniging toebehorende eigendommen zijn ingeleverd.

Jaarlijkse loterij
Vanaf deze week zijn de lotenbladen voor de jaarlijkse loterij uitgedeeld aan de leden en vrijwilligers. De spelers van de teams die nog trainen ontvangen deze via hun trainer. De senioren ontvangen apart een bericht over hoe en waar zij hun loten kunnen ophalen. De niet-spelende leden en vrijwilligers ontvangen het lotenblad in de brievenbus thuis.

Leden die contributie betalen, hebben de loten al via de contributie afgerekend en kunnen door verkoop van de loten een stukje van hun contributie terugverdienen en meedingen naar de prijzen. De trekking is op 3 juli 2021. Op de loten staat vermeld dat de hoofdprijs Euro 450,- bedraagt, dit moet echter zijn Euro 449,- conform de verleende vergunning.

De volledige uitleg over hoe de loterij en de verkoop in zijn werk gaat lees je op het lotenblad en op de website.