Voetbalnieuws

Aimée op stage naar KRC Genk

19 maart 7:45  KRC Genk heeft Aimée van Gemerden, speelster van onze MO13-1, uitgenodigd voor een stage.meer »

Isabelle en Rubin op stage naar een BVO

8 maart 6:30  Isabelle en Rubin gaan op stage bij een BVOmeer »

Webshop: Nieuwe Robey wedstrijd kousen verkrijgbaar!

1 december 9:00  Vanaf heden zijn de nieuwe wedstrijd kousen van Robey verkrijgbaar.meer »

2039x gelezen

Samenwerking hoofdtrainer Van Poelje eindigt einde seizoen

21 november 20:15  VV Kloetinge en trainer Jurriaan van Poelje hebben in onderling overleg besloten aan het einde van dit voetbalseizoen afscheid van elkaar te nemen.meer »

Aloys Meerman gaat zich richten op de JO16-1

22 oktober 12:15  In goed overleg tussen Aloys Meerman en de TC, is besloten dat Aloys zich volledig gaat richten op de JO16-1.meer »

Spelerspas foto up to date?

11 september 21:45  Is jullie spelerspas al up to date? meer »

Nieuw trainingsschema ivm goedkeuring veld 3

11 september 9:30  Veld 3 is goedgekeurd en kunnen we vanaf 11 september gebruiken voor training, hierdoor treedt het actueelste trainingsschema seizoen 2023-2024 vanaf 10 september in werking.meer »

Ga naar archief