De ligging van de Zeeuwse voetbalclub

VV Kloetinge speelt haar wedstrijden al sinds 1952 op het Zeeuwse Wesselopark te Kloetinge.

Op het Wesselopark is een zittribune die 230 zitplaatsen heeft en er is een mindervalidenplateau aan de oostzijde van het hoofdveld dat uitkijkt op het hoofdveld, veld 2 en 3. Verder zijn er naast de kleedkamers, ook een clubhuis, bestuurskamer, supportershome en een sponsorhome gevestigd. Gemiddeld trekt een wedstrijd van het eerste team zo een 300 supporters per wedstrijd naar het Zeeuwse Wesselopark..

De velden

Hoofdveld: kunstgras wedstrijdveld met LED-wedstrijdveldverlichting, aangelegd zomer 2021

Veld 2: kunstgraswedstrijdveld met LED-wedstrijdveldverlichting

Veld 3: kunstgrasveld met LED-veldverlichting (aangelegd zomer 2023)

Veld 4: natuurgrasveld

Veld 5: kunstgrasveld voor trainingen, inlopen en wedstrijden O7 t/m O10.

Het clubhuis van VV Kloetinge

Het clubhuis, in de volksmond de kantine, heeft een belangrijke plaats binnen de vereniging. Het is een ontmoetingsplaats, waar de sociale contacten worden onderhouden en gezelligheid erg belangrijk is. Vaak duurt de derde helft langer dan de te spelen anderhalf uur. Een groep fantastische vrijwilligers zorgt er elke week voor dat de leden en bezoekers het naar hun zin hebben.

Het clubhuis is geopend op zaterdagen en op donderdagavond.

Andere dagen hangt opening af van het wedstrijdprogramma van het 1e elftal en andere verenigingsactiviteiten en beschikbaarheid van vrijwilligers

Clubhuis is bereikbaar via: [email protected].

Kleedkamergebouw

Het kleedkamergebouw, het hoge gebouw na het clubhuis, is voorzien van 10 ruime kleedkamers (ca. 20m2), 2 scheidsrechterkleedkamers, toiletgroepen en een wasruimte. Boven in het kleedkamergebouw is het wedstrijdsecretariaat en de bestuurskamer. Het kleedkamergebouw is op zaterdag vanaf 45 minuten voor aanvang van de eerste (jeugd)wedstrijden geopend voor de teams en spelers.

vvKloetinge_paneel_plattegrond_1500x1500_V4-1.pngWedstrijdsecretariaat

Voor vragen over wedstrijden, afgelastingen, wedstrijdwijzigingen enz.

Het wedstrijdsecretariaat bevindt zich boven in het kleedkamergebouw

Bereikbaar zondag t/m vrijdag via: [email protected] zaterdag 07:30 t/m 18:00 uur telefonisch bereikbaar: 0113-213173

EHBO-middelen en AED

EHBO-middelen en AED bevinden zich rechts naast de trap in het kleedkamergebouw. Hier hangt ook een pleisterautomaat en zijn instant coldpacks beschikbaar. Een EHBO rugtas voor medische behandeling op het veld is beschikbaar op het wedstrijdsecretariaat.

Bereikbaarheid

Er zijn een beperkt aantal parkeerplaatsen op het Wesselopark aanwezig. Houdt rekening met het vrijhouden van doorgangen voor hulpdiensten en de toegankelijkheid van de terreinen van onze buren.

Er zijn 3 mindervalidenparkeerplaatsen

BUSSEN AANMELDEN

Team die met de bus komen dienen zich uiterlijk op donderdag voorafgaand aan de wedstrijd aan te melden via: [email protected] waarna er contact wordt opgenomen over de routebeschrijving en waar te parkeren.

Voor de routebeschrijving ga naar: klik hier

Wesselopark
Noordeinde 5c