Bestuurdersnieuws

Gestaag bouwen aan de nieuwe werkelijkheid

30 april 20:00  vv Kloetinge legt basis voor de komende jaren.meer »

Staf Kloetinge 1 compleet met aanstellen assistenten

11 april 20:45  De staf van hoofdtrainer Rogier Veenstra wordt komend seizoen gecomplementeerd door assistent trainer Kees Westerweele.meer »

Mahyar Emamjomeh is de nieuwe trainer van Vrouwen 1 van VV Kloetinge.

29 maart 12:00  Mahyar Emamjomeh is de nieuwe trainer van Vrouwen 1 van VV Kloetinge. Deze ambitieuze trainer past perfect in de plannen van onze vereniging. meer »

Tussentijds vertrek Aidan Milot

23 januari 20:00  Aidan Milot (21) heeft in goed onderling overleg besloten om deze winterstop naar zijn oude liefde, Sv Walcheren, te gaan. meer »

Pinbetalingen in de kantine