Kleding

Voetbalkleding VV Kloetinge

Voor ieder spelend lid van de voetbal vereniging stelt de club een wedstrijdtenue, bestaand uit een shirt en broekje, in bruikleen beschikbaar. Groen/witte kousen, scheenbeschermers en voetbalschoenen dient men zelf aan te schaffen.

Kledingvoorschriften VV Kloetinge

De vereniging hecht aan een uniformele kledinglijn in de clubkleuren en voorzien van het logo van de voetbalclub VV Kloetinge. Voor de uitstraling van de voetbalclub en tegelijkertijd ook herkenbaarheid. Vandaar dat de voetbalclub een kledinglijn heeft vastgesteld. De kledinglijn bevat wedstrijdtenues maar ook trainingspakken en tassen.

Hoe kom je aan de kleding?

Via het kledingfonds worden de wedstrijdtenues door de club, voorzien van het clublogo en een sponsornaam. De kleding is in principe voor 3 seizoenen, maar het bestuur kan besluiten om de kleding langer te gebruik als de staat van de kleding dit toelaat. Op deze wijze wil VV Kloetinge er voor zorgen dat ieder lid, van Mini-pupil tot eerste elftalspeler, elk seizoen wordt voorzien van een wedstrijdtenue. De kleding blijft eigendom van VV Kloetinge en wordt aan het begin van het seizoen uitgegeven aan de leider van het elftal en hij/zij is hiervoor het hele seizoen verantwoordelijk. Aan het eind van het seizoen worden alle tenues weer ingenomen. De jaarlijkse vergoeding voor het kledingfonds wordt in de vorm van een toeslag op de contributie bij competitie spelende leden geïnd.

Bestellen overige (team) kleding, trainingspakken, inloopshirts tassen etc.

Alle kleding, tassen en voetbalmaterialen moeten via [email protected] worden aangevraagd en besteld. Het is niet toegestaan elders kleding voor de teams/spelers te bestellen.

V.V. Kloetinge heeft een contract dat ons daartoe verplicht. Van elk besteld artikel gaat een percentage naar de vereniging.