Nieuws van de bestuurstafel 2020/2021 - 6

Nieuwsbrief van het bestuur van V.V. Kloetinge
nr. 6 - 27 maart 2021 seizoen 20/21

Bijzonder fijn dat de meeste teams nu weer als team kunnen trainen. Door de inzet van onze trainers en vrijwilligers verlopen de trainingsavonden en zaterdagen goed. Veel dank dan ook aan iedereen die hieraan bijdraagt!

Afgelopen week hebben diverse teams te maken gehad met spelers die afmelden doordat de hele klas thuis moet blijven vanwege de regels rondom besmettingen in een klas. Goed om te zien dat iedereen zijn/haar verantwoordelijkheid hier in neemt en bij een quarantaine verplichting vanuit school ook niet komt trainen.

Nogmaals doen we een beroep op iedereen om zich aan de maatregelen te houden thuis, op school en op het Wesselopark. Alleen zo kunnen we blijven trainen en onderlinge partijtjes spelen.

Ouders en publiek zijn niet toegestaan op het Wesselopark tijdens trainingen en onderlinge partijtjes. Alleen bij Voetjebal op zaterdagochtend mag er 1 ouder per deelnemertje mee komen.

We zien dat veel ouders buiten het park toch een glimp op willen vangen. Dat is hartstikke begrijpelijk en leuk, let hierbij wel op de geldende maatregelen in het belang van ieders gezondheid. Vermijd dat het te druk wordt rondom het sportpark.

Is een speler positief informeer dan zsm de trainer hierover, zodat in overleg met GGD de juiste acties kunnen worden genomen.

Op onze website zijn alle en actuele corona-maatregelen terug te vinden: https://www.vvkloetinge.nl/404/379/corona-richtlijnen-per-16-maart-2021/

Vervolg voetbalseizoen
Er was nog even de hoop dat de O23 en de hoogst spelende jeugdteams de competitie in april zouden hervatten. Helaas is ook hier nu een streep door gehaald nu de coronamaatregelen zijn verlengd. Alle competities zijn nu gestaakt. De KNVB heeft de RegioCup voorbereid voor zodra dat mogelijk is. Voorlopig dus nog onderlinge wedstrijdjes tussen eigen teams met spelers t/m 26 jaar op zaterdagen. Voor onderlinge wedstrijden stuur je uiterlijk op woensdag een aanvraag in naar [email protected] Zij maken een planning en sturen de betreffende trainer van het team een bevestiging met alle benodigde informatie.

Trainingsschema wijzigingen vanwege avondklok, zomertijd en corona-maatregelen
Het trainingsschema is de afgelopen periode een aantal malen aangepast zodat alle teams kunnen trainen rekening houdend met de avondklok. De trainers worden door wedstrijdzaken hierover geïnformeerd en zij informeren hun team over eventuele aanpassingen. Vanaf 3 april volgt er weer een nieuw trainingsschema. We kunnen dan wat meer spreiden door de ingang van de zomertijd en doordat de avondklok een uur later ingaat.

T/m 2 april stoppen alle doordeweekse trainingen om 20.15 uur

Met ingang van 6 april stoppen alle trainingen om 21.15 uur, zo kan iedereen op tijd thuis zijn voor de ingang van de avondklok

Nieuwe doeltjes – zorg goed voor onze materialen
Er zijn 10 nieuwe mini-doeltjes besteld. Deze zijn van de vereniging. Alle teams kunnen dan weer over voldoende doeltjes beschikken voor de trainingen. Zorg er goed voor: niet mee slepen over het veld, maar optillen en rustig neerzetten en na de training alle doeltjes buiten de lijnen plaatsen.

Online Voetbalquiz 16 april – schrijf je nu in!
Op vrijdag 16 april organiseert Kloetinge Fanatics de allereerste online VV Kloetinge voetbalquiz! Wil jij daar bij zijn? Meld je dan nu aan via onze webshop, voor meer info zie de flyer op onze website. Ook zal de chefkok van onze eigen kantine Ricardo de Marco die avond voor een lekkere afhaalmaaltijd zorgen (los bij te bestellen) én draaien we in de pauze het welbekende rad van fortuin! Aanmelden kan nog tot 10 april https://www.vvkloetinge.nl/vvkvoetbalquiz

Kennismakingstrainingen dinsdag 20 april, 25 mei en 15 juni 2021
Kinderen van 5, 6 of 7 jaar oud die niet kunnen wachten om te gaan voetballen of het gewoon eens willen proberen kunnen op deze data sfeer proeven en meetrainen. Heb jij een vriendje of vriendinnetje, broertje of zusje of klasgenootje die graag eens wil voetballen informeer ze dan over deze kennismakingstrainingen.

Aanmelden kan via de website: www.vvkloetinge.nl Meer info: [email protected]

Contactpersonen, commissies, beleid en regels
Op onze website kun je veel informatie vinden over hoe onze vereniging is georganiseerd en emailadressen van contactpersonen terugvinden. Hierna een samenvatting van een aantal contactpersonen waar regelmatig naar wordt gevraagd en verwijzing naar de pagina met onze reglementen en beleidsdocumenten.

Contact mailadressen: https://www.vvkloetinge.nl/contactgegevens/

Jeugdcommissie: https://www.vvkloetinge.nl/jeugdcommissie/