Jeugdcommissie

De jeugdcommissie van VV Kloetinge

Met een steeds maar meer groeiende jeugdafdeling mag de Zeeuwse voetbalclub VV Kloetinge zich met recht een vereniging noemen met een grote toekomst! Hoe de jeugd onder de leiding van geschoolde coaches, gedreven leiders en begeleiders presteren is goed via de website te volgen.

De organisatie

De organisatie in onze jeugdafdeling is er op gericht om de jonge talenten te laten genieten van het voetbalspel. De structuur van de jeugdafdeling is er op gericht dat talenten zich kunnen onderscheiden. Verder zorgt de cultuur van de voetbalclub ervoor dat iedereen het plezier van ‘samen ervoor gaan’ kan beleven.

Deze formule slaat aan, en dat is te merken aan de stevige ledengroei. Om als vereniging  die kwaliteit te waarborgen, doen wij bij toelating van nieuwe leden een beroep op de ouders/verzorgers om hun steentje bij te dragen. De vereniging zijn we tenslotte samen!

Wat doet de jeugdafdeling?

De jeugdafdeling is een actief onderdeel van de club waarin naast competitievoetbal, ook een breed programma van toernooien, voetbalkampen en gezellige middagen en avonden worden georganiseerd. Deze activiteiten zijn onvergetelijke momenten voor de jeugd en als vereniging zorgen wij voor een goede sfeer en een stap in de ontwikkeling van uw kind naar volwassenheid.

Namens het jeugdbestuur wens ik u veel kijkgenot op onze website en hopen wij jou als jeugdlid en u als ouder, enthousiast te krijgen voor onze vereniging. Door uw inzet en positieve betrokkenheid kunnen wij de kinderen een mooie ervaring meegeven in hun ontwikkeling en mogelijk een carrière in het voetbal!

Voorzitter jeugdcommissie

Jeugdcommissie