Stichting Kloetinge Fanatics

kloetinge-fanatics.PNG
V.V. Kloetinge heeft een eigen supportersvereniging en die is sinds 2013 actief onder de naam Kloetinge Fanatics en daarmee de opvolger van The Green White Army. In 2015 werd vervolgens ook de Stichting Kloetinge Fanatics oficieel ingeschreven.
De supportersvereniging ondersteunt de vereniging, bijvoorbeeld door het organiseren van activiteiten op en rond het Wesselopark. Van busreis tot feestavond, van diverse activiteiten tot merchandising. En natuurlijk de bekende sfeeracties rondom de wedstrijden van het eerste elftal met mooie geschilderde doeken, het Team van de Week, de loterij en het Rad van Fortuin na de wedstrijd in de kantine.

De activiteiten van Kloetinge Fanatics zijn vereniging breed georiënteerde van jong tot oud, maar zijn rondom de wedstrijden van het eerste elftal prominenter in beeld. Iedereen die V.V. Kloetinge een warm hart toedraagt kent waarschijnlijk wel de sfeeracties van de Kloetinge Fanatics.

De supportersvereniging is trots op de huidige groep donateurs en sponsoren die financieel bijdragen. Hierdoor kunnen de activiteiten namelijk georganiseerd worden. De wens is wel om te groeien naar een grotere groep donateurs.

Als donateur van de supportersvereniging laten leden hun betrokkenheid blijken bij de V.V. Kloetinge en dat zij de vereniging door dik en dun, in voor- en tegenspoed, willen steunen.

kf_guess-whos-back.PNG

Daarnaast hebben donateurs een streepje voor bij activiteiten die georganiseerd worden en de verkoop van merchandise artikelen.

Aanmelden als donateur kan via een e-mail naar [email protected]

De bijdrage seizoen 2022-2023 bedraagt (ongeacht het instapmoment):
  • Reguliere donateur is €15,-
  • Jeugdlid donateur is €5,- (tot en met 15 jaar).

Oprichting Stichting Kloetinge Fanatics
12 augustus 2015

Doelstelling
Het ondersteunen van de V.V. Kloetinge door het organiseren van sfeeracties en activiteiten.

Laurens Jobse (voorzitter)
Stefan Peeters (secretaris)