1 december: MO11-1

Wedstrijd: Kloetinge 1 – De Meeuwen 1
Datum: 1 december 2018
Team van de week : MO11-1
Voornamen spelers: Merel, Tessa, Joëlle, Charissa, Lieke, Renske, Sophie K., Sophie N. Firyal, Manou en Lindy
Gemiddelde leeftijd: 10
Leiders / trainers: Peter Bot en Camil Bosman

Vragen:
Waarom voetballen jullie bij Kloetinge?
Omdat ik in Kloetinge woon, ik hier in een meidenteam kan voetballen, er al vriendinnetjes van school zaten, ben een keer meegegaan met mijn broer en vond het erg leuk
Wat vinden jullie leuk aan de training?
Je leert veel en de oefenstof vind ik heel leuk. Een partijtje voetballen aan het einde van de training.
De gezelligheid (2x), de oefeningen, de battle. En een betere conditie krijgen, keepen en dat we altijd lol hebben.
Denken jullie later het 1e te halen?
Tuurlijk, ik denk niet dat meisjes in het 1e team komen, Zou het wel graag willen. (Maar ik denk het niet)
Gaan jullie vaak naar het 1e kijken?
Af en toe.
Wat is/zijn jullie favoriete club(s)?
Feyenoord (2x), Ajax (5x), FC Barcelona(3x), De Oranje-Leeuwinnen (2x), Kloetinge
Wie is/zijn jullie favoriete voetballer(s)?
Robin van Persie, Lieke Martens (5x), Lionel Messi, Dolberg, Vivianne Miedema, Justin Kluivert, Matthijs de Ligt, Ziyech, Frenkie de Jong
Wie is/zijn jullie favoriete spelers bij Kloetinge ?
Ik vind ze allemaal wel goed, Van het 1e ken ik niemand; van mijn eigen team Lieke Hertgers.
Roos van Vliet, Jaap Esser
Wat is het mooiste dat jullie bij Kloetinge hebben meegemaakt?
De wedstrijden, dat we nog steeds in de bekercompetitie zitten en met een hoge score winnen.
Dat we vorig jaar kampioen zijn geworden. Met 21-0 gewonnen en 3x gescoord.
Wat wordt de uitslag bij Kloetinge – De Meeuwen?
4-2 , 3-0, 3-1, 2-1, 2-0