Benoeming penningmeester en bestuursleden

4 juli 2023 16:15

Zeer verheugd zijn we dat maandag 3 juli 2023 tijdens de ALV een penningmeester en 2 nieuwe bestuursleden zijn gekozen en benoemd. De nieuwe bestuursleden hebben zich tijdens de ALV voorgesteld en kennis gemaakt met de aanwezige leden.

Nieuwe_Bestuursleden.pngRonald Smits (links op de foto) wordt penningmeester. Overdracht van werkzaamheden wordt opgestart samen met Arjo Schroevers die na zijn terugtreden als penningmeester in september 2021 nog altijd de financiële administratie verzorgde.

Marina Geelhoed  (rechts op de foto) en André Smit (in het midden op de foto) zijn benoemd tot bestuurslid
De portefeuilleverdeling wordt komende periode door het bestuur besproken en zal in de najaars ALV, of zoveel eerder als dat bekend is, worden toegelicht.

Het bestuur van V.V. Kloetinge bestaat met ingang van 3 juli 2023 uit:
Jan-Kees de Bruine, voorzitter
Anouk Meijer, secretaris
Ronald Smits, penningmeester
Dirk Rooze, bestuurslid voetbaltechnische zaken
Marijn Meijboom, bestuurslid jeugd, meisjes- en vrouwenvoetbal
Marina Geelhoed, bestuurslid
André Smits, bestuurslid