Raad positief over optimalisatie Wesselopark

27 januari 2023 19:45

Donderdag 26 januari is het masterplan Wesselopark door de raad in de oordeelsvormende vergadering besproken.

Raadsleden hebben aanvullende vragen gesteld aan de wethouder en hebben zich positief uitgelaten over de ontwikkelingen op het Wesselopark. Parkeren en verkeersontsluiting werden vanuit de raad als (voor ons bekende) aandachtspunten genoemd. Inmiddels is de projectgroep hiermee al aan de slag. Op korte termijn gaan quick wins gemaakt worden op het gebied van parkeren en na verder onderzoek (waarbij ook omwonenden worden betrokken) volgt er een structureel plan voor parkeren en verkeersontsluiting.

De raad was positief over V.V. Kloetinge en ziet een mooie toekomst voor het Wesselopark als sportaccommodatie en oordeelde dat het Masterplan Wesselopark op 9 februari als hamerstuk op de agenda komt.

Hiermee is zo goed als zeker dat de optimalisatie van de velden, zoals die is voorbereid met als eerste stap het draaien van veld 3 uitgevoerd kan worden. We kunnen nu ook verder met de plannen voor de uitwerking van het nieuw te bouwen clubgebouw in het hart van het Wesselopark.

VVK_nieuwe_indeling.jpg