Start werkzaamheden (19 juni) draaien veld 3

7 juni 2023 21:30

Maandag 19 juni 2023 start de aannemer met de werkzaamheden voor het draaien en aanleggen van kunstgras veld 3 en aanpassingen aan veld 5, mogelijk in de week daarvoor zijn er al voorbereidingen. Een groot deel van het sportpark wordt in de periode 19 juni tot eind augustus afgezet als bouwterrein en de velden zijn daardoor voor een groot deel niet beschikbaar, tevens gaat grasveld 4 in zomeronderhoud en kan gedurende deze periode niet bespeelt worden.

Het parkeerterrein wordt als aanrijroute en voor het lossen van materialen gebruikt. We willen de aannemer alle ruimte en medewerking geven om de werkzaamheden op tijd voor het nieuwe seizoen gereed te hebben. Om dit mogelijk te maken is de laatste mogelijkheid om te trainen dit seizoen op 16 juni 2023, de trainers zijn hierover reeds geïnformeerd . Alleen voor de selectieteams Kloetinge 1, Vrouwen 1, O23-1 en de jeugdopleidingsteams gaat een beperkt zomerrooster gelden, met de trainers van deze teams worden separaat afspraken gemaakt. Tevens het dringende verzoek het deel van het sportpark waar veld 2,3 en 5 liggen niet te betreden vanaf 19 juni. Naar verwachting zijn de werkzaamheden aan de velden ruim voor de start van het seizoen gereed en kunnen we dan gaan genieten en optimaal gebruik maken van het nieuwe kunstgrasveld. De datum waarop weer gestart kan worden met trainen in seizoen 23/24 volgt t.z.t.

20230210_VVK_velden_groen.png

Omgeving, parkeren en bereikbaarheid
De gemeente is gestart met een participatietraject voor het gehele Wesselopark en de omgeving. Het gaat daarbij om sportfaciliteiten van alle gebruikers van het Wesselopark, de bereikbaarheid, de inrichting, parkeren en de omgeving. Omwonenden en andere belanghebbenden kunnen input geven en meedenken via www.goespraatmee.nl en in de meedenkgroep.

Stand van zaken nieuw clubgebouw
Sinds de goedkeuring door de raad voor het Masterplan Wesselopark Kloetinge is gestart met de planvorming voor het gewenste nieuwe clubgebouw voor onze vereniging. Er is gestart met het ophalen van de informatie voor de gewenste ruimtes (PVR) bij de beoogde gebruikers en het op te stellen programma van eisen (PVE) voor het nieuwe clubgebouw dat doen we samen met de businessclub (BCK), SSWK en supportersvereniging Fanatics. De komende periode wordt gebruikt voor uitwerking van het het PVR en een PVE, berekeningen maken m.b.t. de haalbaarheid en vervolgens aan de hand van het PVE uitwerken van schetsontwerp(en). Uiteindelijke realisatie van het nieuwe clubgebouw zal dan als alles meezit, onder voorbehoud van o.a. financiering en vergunningsprocedures, in 2025 zijn.

Meer lezen over de ontwikkelingen op het Wesselopark?
Kijk op : https://www.vvkloetinge.nl/wesselopark/

Vragen? [email protected]