Open training 30 april 2021

Eerste 'open training' smaakt naar meer!

Meer dan dertig jongens en meisjes deden vorige week mee aan de eerste 'open training' van v.v. Kloetinge. Tijdens deze training konden kinderen van 9 tot en met 12 jaar onder leiding van gediplomeerde trainers, spelers van de eerste selectie en vrijwilligers kennismaken met de voetbalsport in het algemeen en met onze mooie vereniging. Het deelnemersveld varieerde van niet-sporters tot leden van andere voetbalverenigingen en van pupillen van v.v. Kloetinge tot onder meer korfballers. Kortom: een divers gezelschap!
WhatsApp_Image_2021-05-03_at_19.11.44.jpeg WhatsApp_Image_2021-05-03_at_19.11.23.jpeg

Om 10:30 uur werd het startsein gegeven. Na de warming-up werden de deelnemers in vijf groepjes verdeeld. Diverse voetbal- en spelactiviteiten passeerden de revue. Tussen de middag kreeg iedereen een lunch aangeboden, die gezamenlijk op de tribune werd genuttigd. Het middagdeel bestond uit een 4 tegen 4-toernooi. Omstreeks 14:00 uur klonk het eindsignaal. Na afloop kregen de deelnemers als aandenken een certificaat uitgereikt en een tasje met daarin onder andere een V.V. Kloetinge bidon!

WhatsApp_Image_2021-05-03_at_13.37.12.jpeg WhatsApp_Image_2021-05-03_at_13.37.10.jpeg