Activiteiten Agenda

Activiteiten in deze categorie op 09 juli:

Seizoensafsluiting BBQ voor leden en vrijwilligers

Seizoensafsluiting zaterdag 9 juli
Barbecue voor vrijwilligers en leden
---> ga naar aanmeldformulier <---

Zaterdag 9 juli 2022 kunnen we eindelijk weer samen het seizoen afsluiten. Traditiegetrouw bedanken we tijdens de seizoensafsluiting onze vrijwilligers met een verzorgde barbecue en wordt de uitslag van de loterij bekend gemaakt.

Programma:
17.00 uur inloop en ophalen bonnen aantal bestelde bbq-pakketten en betalen (voor niet vrijwilligers)
17.30 uur bekendmaking hoofdprijswinnaar loterij
17.45 uur officiële afsluiting seizoen en bedanken door de voorzitter
18.00 uur start barbecue
22.00 uur einde
WhatsApp_Image_2022-06-27_at_11.04.06_AM.jpegKosten Barbecue:
- Vrijwilligers VV Kloetinge: krijgen deze barbecue cadeau van het bestuur
- Overige deelnemers aan de barbecue betalen: € 17,50 (kinderpakket t/m 12 jaar Euro 12,50) te voldoen per pin aan de kassa voor aanvang barbecue zaterdag 9 juli 2022.

Het barbecue pakket bestaat uit: 5 stuks vlees*, stokbrood, salades en sauzen

Inschrijven kan tot en met 5 juli door het invullen van het aanmeldformulier (je ontvangt een bevestiging per e-mail), of wie liever op papier wil inschrijven doet dat via het strookje op de papieren aanmeldformulieren die in de kantine liggen.

Tot 9 juli!
Bestuur V.V. Kloetinge

Vragen? Mail naar [email protected]

* Dieetwensen en allergieën vermelden op het aanmeldformulier, we zullen in overleg met de leverancier bespreken wat de mogelijkheden zijn

NB. De keuken van de kantine is deze avond gesloten, het is dus niet mogelijk andere bestellingen zoals bijvoorbeeld friet te bestellen.

• 9 juli 2022 17:00 - 9 juli 2022 21:00