Kloetinge JO13-1 wint ook laatste competitiewedstrijd en eindigt keurig 3e in competitie!

JVOZ JO13-2

Onder 13 competitie (A-cat), 3e divisie C

25 mei 2019 9:45

G. (Gerard) Dolman

Zaterdag 25 mei 2019 jvoz staat op het programma laatste wedstrijd van het seizoen. Bij een overwinning is de 3eplaats zeker . De wedstrijd begint kloetinge heeft veel kansen Robin met een schot op de paal maar de keeper stond zijn mannetje. Een paar minuten later komt jvoz met een vlijmscherpe counter en maakt de 1-0. Maar kloetinge moest winnen dus de kopjes gingen niet hangen en dat werd beloond met een doelpunt van Mika op aangeven van Persijn die net in het veld stond. Het was 1-1. Toen kreeg kloetinge meer kracht en ging door. Een paar minuten voor de rust geeft Robin een pass op mika, niemand was mee dus mika moest op eigen kracht verder hij draaide mooi open en schoot maar op het schot van Mika had de keeper geen antwoord meer op en kloetinge ging met een 1-2 de rust in.

De tweede helft is nog geen 5 minuten oud of Ricardo kapt zijn man uit en schiet de bal prachtig op de keeper in de verre kruising 1-3 kloetinge. Jvoz had een mooie uitgespeelde aanval Finn z stapte in maar de bal kon worden doorgespeeld naar de linksbuiten die een op een liep, Finn v kwam goed uit en hield de bal met zijn voeten. Even later heeft Ricardo een mooie actie, hij kapt een man uit en loopt het strafschopgebied in en wordt neergehaald, een penalty. Thom gaat achter de bal staan en schiet de bal rustig in de rechter onderhoek 1-4. Een paar minuten voor het einde van de wedstrijd draaide mika  goed open en schoot zijn 3edoelpunt van de dag binnen een hattrick voor hem! 1-5.De scheids floot af en kloetinge kan op een heel mooie seizoen terug kijken

Robin Nieuwdorp