Oefenwedstrijd in Terneuzen

Terneuzen JO14-1

23 augustus 2018

Donderdag 23 augustus stond de eerste oefenwedstrijd van het seizoen op het programma. Na een ritje door de tunnel kwamen we aan in een bewolkt Terneuzen.

Na het fluitsignaal van de jonge scheidsrechter was het vooral Terneuzen dat goed uit de startblokken kwam. Al vroeg in de eerste helft werd de 1-0 gescoord. Daarna ging het wat gelijker op en werd de 1-1 gescoord door Mika uit een assist van Wessel. Helaas gingen we wel met een achterstand de rust in, want er werd niet lang daarna weer gescoord aan de overzijde; 2-1.

Na een goed gesprek in de kleedkamer en een aantal wissels, konden we beginnen aan de tweede helft. De voorsprong van Terneuzen werd al snel uitgebouwd naar 3-1 en 4-1. Met nog een kwartier te gaan, zetten we door en viel toch nog de 4-2 door een goede goal van Tom.

Helaas dus geen winst, maar wel goed gestreden tegen deze oudere jongens.