Sterk Kloetinge JO13-1 wint uit bij Unitas Gorinchem

Onder 13 competitie (A-cat), 3e divisie C

23 februari 2019 11:15

A.A. (Anne) Heijboer

Op zaterdag 23-02-2019 stond de wedstrijd Unitas- Kloetinge op het programma.

Het startsignaal klonk. Gelijk vanaf de aftrap speelde Mika de bal op Wessel. Wessel schoot de bal naar voren en belandde achter de verdediging. Ricardo rende naar de bal hij speelde hem naar Jens die in een keer uithaalde. De bal belandde in de verre hoek mooie goal van Jens!  Binnen 20 seconden lag de bal al in het net! Even later speelde de keeper de bal verkeerd, Ricardo profiteerde daarvan maar helaas schoot hij de bal net naast.

In de tweede helft stond Finn Z. goed zijn mannetje tegen een behoorlijk grote tegenstander.  Finn Verhulst had ook nog een paar goede reddingen. Ricardo had nog een kans toen hij één op één liep maar schoot de bal jammer genoeg in het zijnet.

De centrale verdediger van Unitas kreeg de bal en liep helemaal tot de achterlijn. Hij had ook nog een prachtige voorzet in huis. De aanvaller van Unitas schoot de bal op open goal naast en toen klonk het eindsignaal. Kloetinge won uiteindelijk de wedstrijd met 0-1

We speelden goed en werd uiteindelijk beloont met 3 punten.

Robin Nieuwdorp