JO13-1 wint oefenwedstrijd van RCS JO13-1

Wessel Bosman (intikker)
Thom Meijboom (penalty)

19 januari 2019 10:00

Het is 19 januari 2019 en de 2e wedstrijd van de  2e seizoenshelft is een feit Kloetinge jo13-1 moest het in een vriendschappelijke wedstrijd tegen RCS jo13-1 opnemen. Robin mag weer voetballen na zijn blesuren van een halfjaar alleen moet het wel rustig aandoen dus hij doet alleen de warming-up mee.

De wedstrijd is van start en Kloetinge begint goed druk te zetten met gevolg dat er een voorzet komt van Mika die hem op Pieter geeft alleen het schot werd gehouden door de keeper. Er komt daardoor een corner voor Kloetinge, Ricardo legt hem bij de 2e paal voor de voeten van Wessel en die kon hem zo binnen schieten 1-0 voor Kloetinge. Kloetinge oogde erg onrustig en leed daardoor soms balverlies, maar na een goede aanval kwam de bal terecht bij Jens die zijn man uitkapt en daarna van buiten de zestien uithaalt en scoort 2-0 voor Kloetinge. Kloetinge bleef slordig en RCS kreeg daardoor een paar kansen alleen Finn V. wist de bal uit het goal te houden. Uiteindelijk kwam er een steekpaas naar Jorik geeft de bal voor Mika kopt door en zo kan Wesley de bal binnen schieten 3-0 voor Kloetinge bij rust.

In de 2e helft begint Kloetinge goed met veel druk op de bal en daardoor kon de keeper van RCS de bal niet kwijt met als gevolg dat Ricardo op kon dribbelen en de bal af kon leggen naar Jens die de bal ik de hoek kon tikken 4-0 voor Kloetinge. Daarna bleef het goed gaan en kreeg Kloetinge kansen uiteindelijk kwam er een corner voor Kloetinge, Wesley legt de bal laag bij de eerste paal en Ricardo kan de bal intikken 5-0. In de laatste minuten werd er een diepe bal gespeeld naar Mika die vervolgens net binnen de zestien onderuit werd gehaald door de keeper en Kloetinge een penalty kreeg die Tom goed in de rechter onder hoek schiet en scoort 6-0 wat ook de einduitslag is.

Kloetinge Jo13-1 wint met 6-0 van RCS Jo13-1