JO12-1 verslaat Oostburg-IJzendijke

Onder 12 competitie (voorjaar), 1e klasse 1

16 februari 2019 10:00

Afgeschermd

Team fit en compleet, helaas was niet iedereen even gemotiveerd. En was er nog even paniek door het vergeten van voetbalsokken. Gelukkig zijn de mensen van de "overkant" best aardig. En zijn er in allerijl nog snel sokken geregeld.
Wijbrand start met 2 wissels: Rava en Yaniek
Supporters genieten van een heerlijk voorjaarszonnetje en verwachten veel van de wedstrijd

Eindstand 1-6 De eerste helft werd er lekker overgespeeld en veel gescoord. De tweede helft lukte het niet om de bal binnen de doelpalen te schieten. Lees mee hoe dit allemaal verliep.
Sven Hertgens moest als eerst in actie komen om een aanval van de tegenpartij te voorkomen. Daarna komt er een mooie aanval van Mario via Sven naar Noah en schiet de bal in het doel. 0-1
Binnen enkele minuten komt de 0-2, door een strakke bal van Noah vanaf de achterlijn, de bal gaat voorlangs het doel en de tegenstander wil de bal nog wegtikken, maar de bal zit er prachtig in.
Binnen 10 minuten komt er een tegendoelpunt 1-2
Na de time-out komt er een mooie aanval van Kloetinge, de tegenstanders worden één voor één uitgespeeld en Yaniek scoort met een harde trap de 1-3 binnen.
Er komt meteen weer een aanval via de zijkant van Yaniek op Mario naar Rava, maar helaas lukt het niet om te scoren.
Na een half uur spelen komen we goed weg: er wordt wel drie keer richting het doel geschoten en gaat uiteindelijk over.
Mario scoort de 1-4, door de bal te onderscheppen en beheerst in het doel te schieten.
Pepijn staat er helemaal klaar voor en wil hard schieten richting doel, maar helaas door een graspolletje stuitert de bal iets op en de bal zwaait af.
Een op maat gegeven intrap van Pepijn op het hoofd van Yaniek en de opperste concentratie van Yaniek vliegt de bal er prachtig in 1-5
Rust
We beginnen weer lekker fanatiek aan de wedstrijd, maar na het doelpunt van Sven Hoek 1-6 zakt de scherpte weg.
Sven verovert de bal en schiet naar Yaniek, hij scoort, maar door duwen en vasthouden van een tegenstander door Mario wordt het doelpunt afgekeurd.
Door goed knokken van Noah kan hij een tegenaanval voorkomen.
Pepijn schiet nog in het zijnet van het doel.
Het was hier en daar glibberen op het grasveld.
Noahs schot werd verlengd door Rava, helaas mis.
Hard schot op de keeper door Yaniek helaas ging de bal niet door de keeper. De keeper moest er zelfs even van bijkomen.
Rava schiet hard over. Pepijn vangt een voorzet op de borst en schiet naar Yaniek, weer tegen de keeper.
De 2e helft komt IJzendijke niet meer aanbod, maar onze aanvallen willen ook niet meer resulteren in doelpunten.
Sven speelt op Sven, maar ook deze aanval lukt niet
Als de bal op onze helft komt dan speelt keeper Mads goed en beheerst en zorgt dat de bal weer in het spel komt. Tegen het eind zelfs nog een mooie redding.
Het spel wordt steeds rommeliger en te gehaast. Nog één keer proberen: Noah naar Jurre naar Yaniek helaas.. En dan klinkt het eindsignaal.

Kijk eens naar de video die gemaakt is via: https://gopro.com/v/EDv1Jk3Or4gnE
[Onderin staan drie stipjes. Druk op downloaden]