JO12-1 herpakt zich met zege in Sliedrecht

23 maart 2019 10:00

Afgeschermd

Hoofdklasse 2 I SLIEDRECHT

Kloetinge heeft zich na de 2-1 nederlaag in de beker, tegen MOC’17, herpakt. De ploeg van coach Wybrand Boonstra won vanmorgen op bezoek bij Sliedrecht met 0-4. JO12-1 heeft nu zes punten uit twee wedstrijden. Volgende week speelt JO12-1 in Prinsenbeek tegen Beek Vooruit.

Kloetinge begon vanmorgen goed aan de wedstrijd bij Sliedrecht. Na zes minuten spelen, kwam JO12-1 al op een verdiende voorsprong. Het was Rava die de openingstreffer voor zijn rekening nam, na een goede actie van Noah over rechts. Een paar minuten voor rust, was het opnieuw Rava die scoorde. Dit keer na een goede actie van Sven Hertgers.

Na de rust begon JO12-1 scherp aan de tweede helft. Dit resulteerde direct in de 0-3 van Sven Hoek. Daarna werd het spel slordiger. Kloetinge kreeg een paar goede kansen, maar kwam niet tot scoren. Ook Sliedrecht kwam niet meer tot scoren. Mads reageerde alert op een counter en een afstandsschot en hield zijn doel schoon. Een paar minuten voor tijd bepaalde Rava met een prachtig schot de eindstand op 0-4.