Kloetinge MO13-1 - 's Heer Arendskerke MO13-1

's Heer Arendskerke MO13-1

31 augustus 2019 11:30

C.C.H. (Camil) Bosman

De eerste wedstrijd van het seizoen was voor de meeste meiden een hele verandering aangezien er op een groot veld gespeeld werd. Het was een beetje zoeken naar de juiste posities en daar profiteerde de tegenstander goed van. Halverwege de eerste helft viel de 0-1.

Helaas bood de tweede helft geen beterschap. De tegenstander had zijn zaakjes beter op orde en scoorde vrijwel meteen de 0-2 en een minuut later ook de 0-3.

Halverwege de tweede helft bracht de paal nog redding, maar 5 minuten later viel uit een hoekschop alsnog de 0-4.

Helaas dus verlies in de eerste wedstrijd. De jacht op de eerste overwinning is begonnen.