DE EERSTE OFFICIELE WEDSTRIJD JO12-1 WINT MET RUIME CIJFERS

Luctor Heinkenszand JO12-1

31 augustus 2019 8:30

Na twee succesvolle oefenwedstrijden in Middelburg en Oosterhout mochten we nu voor het Beker tegen Luctor Heinkenszand. Dit is onze eerste officieele wedstrijd met nieuwe het JO12-1 team.

Ons doel voor de wedstrijd was goed presteren en drie punten binnen halen.

Eerste helft:

Bij begin heeft kloetinge JO12-1 gelijk druk op de tegenstander gezet. Dit bleek goed te werken want algouw scoorde Senn de 1-0. Het duurde niet zo lang dat Mats van afstand in kruising legde en de score 2-0 had gemaakt. Hierna ging het als een trein want score werd 3-0, 4-0, 5-0, 6-0, 7-0, 8-0, 9-0 en toen was de rust.

Rust:

Omdat eerste helft nogal eenvoudig ging, heeft trainer besloten dat we maximaal twee keer mochten raken voor dat we het bal speelden. Wie meer dan twee keer ging raken, mocht wisselen. Dit had trainer bedacht om motivatie hoog en uitdaging erin te houden.

Tweede Helft:

We begonnen in de eerste minuten van tweede helft moeizaam omdat we maar twee keer mochten raken. Toch was het raak en werd het 10-0 voor Kloetinge. Vlak na deze doelpunt wist Luctor Heinkenszand te scoren (10-1). Ondank uitdaging van de trainer, wist JO12-1 de doelpunten saldo uit te bereiden door verschillende doelpunten van Daan, Long & Lucas tot 16-1.

De eerste drie punten van het jaar zijn binnen voor het beker competitie. Hup naar de volgende wedstrijd!!

Groetjes,

Ata Awchi