Derde bekerwedstrijd

Goes JO12-1

14 september 2019 8:30

S. (Sinan) Awchi

Na een goeie trainingsweek gingen we afgelopen zaterdag fris van start in de derde bekerwedstrijd tegen Goes.

Na 1 minuut krijgen we een eerste kans, deze ging er nog niet in. In de derde minuut werd er een afstandsschot goed binnen geschoten. De eerste minuten hebben we veel balbezit en spelen we goed samen. De tegenstander had een spannende corner en het ging maar net goed want de verdediging had de bal weggewerkt. Toen kreeg de tegenstander een vrije trap, maar die werd in de muur geschoten. De 2-0 kwam door een uitrap en werd met een volley voorgegeven en in het doel geschoten. De 3-0 volgde snel door goed overspel van het team. In de timeout werd veel besproken. Na de time out werd het 3-1 want de bal werd van richting veranderd. De 4-1 viel na een goeie voorzet vanuit een corner. De 5-1 viel weer na een corner in de kruising.
De scheids floot voor rust en iedereen ging de kleedkamer in en er werd weer veel besproken. Na een beker drinken stond iedereen weer op het veld en de tweede helft was begonnen.
In het eerste kwartier na de rust scoorden we 1 keer, de 6-1. Al snel na de time out werd de 7-1 binnen geschoten. We kregen veel kansen en meerdere corners en we speelden veel over naar elkaar. Na de 8-1 maakten we snel de 9-1, deze werd gescoord uit een corner. De 10-1 werd ook al weer snel binnen geschoten. Het werd 10-2, dit doelpunt was een eigen goal door een mis communicatie. De 11-2 werd in de laatste minuut binnen geschoten. Op naar de volgende wedstrijd, volgende week begint de competitie.

Groetjes,
Dylan Paardekooper