Kloetinge JO12-1 in tweede bekerwedstrijd afgetroefd door Kapelle.

Kapelle JO12-1

7 september 2019 9:45

M.E. (Rien) Hoogerheide

De 2de wedstrijd voor de beker was tegen Kapelle. Kloetinge begon  slordig, veel bal verlies en  te laag tempo. Wij deden ons best niet, maar toen kreeg Daan in de 10de minuut de bal hij tikte hem tegen een tegenstander aan  waardor de bal er in ging, 0-1. Kapelle had  veel kansen en bleef voor  een goal gaan. toen kwamen wij voor het goal, de bal vloog weg maar toen schoot Mats nog een volley er in 0-2. Maar Kapelle gaf niet op, ze speelden door ze schoten op goal maar toen maakte Dylan een redding. We hadden wel moeite,het ging niet echt meer soepel voor Kloetinge de bal werd heel de tijd afgepakt vooral in de duels, we moesten veel feller zijn.

2de helft het begon al niet goed zij kwamen zo makkelijk langs onze verdediging  ze hadden zoveel kansen en toen kwam de goal, het werd 1-2 door een afstandsschot van Kapelle. Kapelle bleef maar door gaan ze wilden meer goals we waren niet zo fel  en Kapelle kon gewoon op Dylan schieten.Rond de 40ste minuut scoorden ze de 2-2, het ging niet goed Kloetinge  was helemaal niet bij de wedstrijd. Kapelle  bleef maar door gaan het was echt slordig spel  van Kloetinge . Kloetinge kreeg  nog een paar kansen maar maakte ze niet af daardoor kon Kapelle counteren en scoorde de 3-2 het was ongelofelijk dat kloetinge gewoon zomaar de goals weg gaf en hierdoor dure punten in de bekercompetitie verspeelde.

Groetjes,

Daan Verhage