Ruime overwinning JO14-1 op Oranje-Wit

4e divisie B

1 februari 2020 11:30

G. (Gerard) Dolman

Op zaterdag 1 Februari stond de wedstrijd tegen Oranje-Wit op het programma.

Kloetinge begint sterk aan de wedstrijd en geven niks weg. Na een paar minuten wordt dat beloond, Boris geeft de bal voor op Noa die de bal er in schiet 1-0. Even later geeft Ricardo een steekpass op Robin die de bal strak in de onderhoek schiet 2-0. daarna gaf Robin een mooi steekballetje met zijn buitenkant voet tussen de verdedigers door en kon Noa de bal makkelijk inschieten 3-0. Aan het eind van de eerste helft kwam de bal in de kluts voor Bangali zijn voeten die geen moment wacht en schiet de bal achter de doelman 4-0.

Als de tweede helt nog geen paar minuten oud is schiet oranje-wit de 4-1 binnen daarna geeft Robin een bal op finn die de bal verkeerd raakt maar net genoeg is voor de 5-1. Dan komt de bal in de kluts voor de voeten van een oranje wit speler die de bal achter Wesley M schiet. Op het einde van de wedstrijd legt pieter de bal er nog in en maakte de 6-2 dit was ook de einstand

Robin Nieuwdorp