Kloetinge JO12-1 onderuit tegen JVOZ JO12-1

JVOZ JO12-1

Hoofdklasse 01

5 oktober 2019 9:45

De eerste 2 competitiewedstrijden hadden we gewonnen dus we gingen vol zelfvertrouwen naar Vlissingen voor de wedstrijd tegen JVOZ.

We begonnen alleen niet goed aan de wedstrijd waardoor we snel een tegentreffer kregen, snel daarna scoorden ze weer met een afstandsschot. In het tweede kwart van de eerste helft ging het wat beter en scoorde Mats de 2-1 hierdoor gingen we met een beter gevoel de rust in.

Kort na de rust scoorde Senn de 2-2 waardoor we dachten dat we de wedstrijd weer konden winnen. Maar helaas voetbalden we daarna niet meer goed en scoorde JVOZ in 10 minuten tijd 5 doelpunten waardoor we de wedstrijd met 7-2 verloren.

De volgende 2 weekenden hebben we geen competitie dus kunnen we goed trainen zodat we de volgende wedstrijd tegen Kapelle hopelijk weer winnen.

Groeten Milan