Zeelandia Middelburg, JO12-1JM - Kloetinge JO12-1

Hoofdklasse 01

21 september 2019 8:30

E.D. (Erwin) Oskam

Kloetinge speelde 21 september 2019 8:30 tegen Zeelandia-Middelburg. Kloetinge begon het eerste kwart van de wedstrijd heel goed, mooie combinaties en de kansen afgemaakt. Het tweede kwart van de wedstrijd viel kloetinge een beetje terug. Kloetinge kon rusten met 5 doelpunten en nul tegen doelpunten. In de rust had de trainer van Zeelandia-Middelburg zijn spelers even aangepakt. In het derde kwart van de wedstrijd werd het steeds moeizamer en moeizamer het werd meer verdedigen dan in de eerste helft. Kloetinge ging makelijk denken en de waakzaamheid werd minder en minder. In het laatste kwart van de wedstrijd scoorde Zeelandia-Middelburg nog net een doelpunt. De eindstand van de wedstrijd was 8-1. Doelpunten makers: Lucas 2, Milan 2, Daan 2, Senn 1, Long 1.

Long Bos