Het is stil aan de overkant

Terneuzen MO13-1

Kloetinge MO13-1

21 september 2019 11:00

Vandaag de 1e competitiewedstrijd van dit seizoen. De meiden van MO13-1 moesten op bezoek bij de meiden van Terneuzen MO13-1. Ze hadden er veel zin in en de stemming zat er goed in. Vanaf het begin van de wedstrijd ging Kloetinge goed van start. We hadden veel balbezit en waren de betere partij. Na ongeveer 10 minuten spelen scoorde Ilse dan ook het 1e doelpunt voor Kloetinge (0 – 1). Het was een mooi hard schot en onhoudbaar voor de keepster van Terneuzen.

10 minuten later dribbelde Alicia met de bal aan haar voet verschillenden speelsters van Terneuzen voorbij. Ze maakte de actie af met een fraai doelpunt. Nu was de stand 0 – 2. Kloetinge was lekker bezig. Vlak voor rust onderschepte Tessa de bal bij de achterlijn van haar eigen doel. Ze nam de bal mee naar voren, passeerde een aantal speelsters van Terneuzen en scoorde tenslotte in de verre hoek (0 – 3). Na nog een paar minuten spelen was het rust.

Na de rust begon Terneuzen sterker te worden en ze kregen meer balbezit. Gelukkig deed keepster Sophie goed haar werk. Toch wist Terneuzen nog 1 keer te scoren en Kloetinge kwam niet meer aan scoren toe. De eindstand van deze wedstrijd was 1 – 3. Een goed begin van de competitie.