JO13-1 verliest bij competitiestart

3e divisie C

21 september 2019 10:00

K.A.N. (Kevin) van Huut

Kloetinge heeft zaterdag  de eerste wedstrijd in de 3e divisie C verloren. JO13-1 ging voor eigen publiek met 1-4 onderuit tegen JVOZ13-2.

JVOZ opende al in de vierde minuut de score uit een strafschop, nadat Siem een doorgebroken JVOZ aanvaller onderuit had gegleden.

Jurre maakte halverwege de eerste helft nog wel gelijk, maar de bezoekers stonden nog voor rust al weer op voorsprong.

Na rust moest Kloetinge op jacht naar de gelijkmaker, maar de tegenstander bleef gevaarlijk counteren. JO13-1 kon nauwelijks doordringen tot het vijandelijke strafschopgebied en leed opvallend veel balverlies.

Halverwege de tweede helft scoorde JVOZ de 1-3. Niet veel later werd de eindstand bepaald: 1-4.

Bij de thuisploeg ontbrak het zaterdag aan de juiste mentaliteit en inzet. Rien zal nog veel werk hebben om zijn mannen volgende week scherper aan de aftrap te krijgen.