JO13-1 boekt nuttige zege bij JVOZ

3e divisie C

1 februari 2020 9:45

T. U. (Tristan) Quaak

Kloetinge heeft de competitie na de winterstop periode hervat met een nuttige zege bij JVOZ13-2 in Vlissingen. Het werd 0-1 voor de middenmoter, dankzij een goal van Senn acht minuten voor tijd.

JO13-1 begon scherp aan het duel. De wedstrijd speelde zich grotendeels af op de heft van JVOZ, maar echt grote kansen leverde dat voor Kloetinge niet op.

In de slotfase was het alsnog raak voor Kloetinge: Senn schoot vanaf rand strafschopgebied raak.

JO13-1 heeft nu vijftien punten uit elf gespeelde wedstrijden en komt volgende week thuis in actie tegen nummer drie TSC.