JO13-1 met 0-1 onderuit op het hoofdveld

3e divisie C

5 oktober 2019 10:00

A.H.A. (Sander) Rensen

Kloetinge ging, na de 4-0 nederlaag van vorige week, zaterdagochtend wederom onderuit. In eigen huis tegen Sarto werd er op het hoofdveld met 0-1 verloren en dus staat JO13-1 nu onderaan met 0 punten uit 3 gespeelde wedstrijden.

In de eerste helft was Yaniek dicht bij een doelpunt, na een goede actie van Mario op de linkerkant. Buiten deze mogelijkheid kort voor rust, schept Kloetinge zich in de eerste helft amper uitgespeelde kansen. Het spel was slordig en de omschakeling te traag.

Ook in de tweede helft wisselt JO13-1 goede met zwakke momenten af. Wanneer Sarto een paar minuten voor tijd de bal van afstand op het doel schiet, is Mads kansloos. Na de 0-1 krijgt Kloetinge nog een goede kans op de gelijkmaker, maar de inzet van Sven Hoek leidt niet tot een doelpunt. In de laatste minuut van de wedstrijd werd Sarto opnieuw gevaarlijk. Deze keer voorkomt Mads, met een goede redding, een tweede tegentreffer. Het bleef 0-1 op het Wesselopark.

Volgende week speelt JO13-1 vriendschappelijk tegen Krabbendijke JO14-1.