JO13-1 wint opnieuw en komt in het linker rijtje

3e divisie C

8 februari 2020 10:00

A.H.A. (Sander) Rensen

JO13-1 doet het goed na de winterstop. Na de 0-1 zege vorige week in Vlissingen, werd er zaterdag ook in Kloetinge met 3-0 gewonnen van TSC.

Op het hoofdveld speelde Kloetinge zonder de geblesseerde Yaniek. TSC speelde met twee spitsen, maar dit bleek voor de thuisploeg geen probleem. Na ongeveer twintig minuten spelen scoorde Siem uit een uitstekend genomen vrije trap van Rava en kort voor rust maakte Noah een goal op aangeven van Senn.

Ook na rust stond de thuisploeg verdedigend goed en werden er weinig kansen weggegeven. Halverwege de tweede helft maakte Sven Hoek de 3-0 door de bal van buiten het strafschopgebied hard in de bovenhoek te schieten.

Kloetinge staat met de winst op TSC nu op de vijfde plaats met 18 punten uit 12 gespeelde wedstrijden. De volgende competitiewedstrijd is pas op 7 maart. JO13-1 speelt dan in Tilburg tegen Sarto.