Eerste uitzege van het seizoen voor JO13-1

3e divisie C

2 november 2019 9:45

J.A.P. (Jesse) de Best

Kloetinge heeft zaterdagochtend de eerste uitzege van het seizoen behaald. In Bergen op Zoom bleek één treffer tegen MOC’17 voldoende voor een overwinning op de hekkensluiter. JO13-1 heeft nu net als Sarto, RBC en TSC zes punten en klimt hierdoor naar de zesde plaats.

Kloetinge startte fel in Bergen op Zoom en gaf de tegenstander niet de kans rustig op te bouwen. Maar JO13-1 zette dit niet door, waardoor de tegenstander beter in de wedstrijd kwam. Kloetinge speelde te slap en speelde de bal niet in de voeten. Kort voor rust zag Sven Hoek zijn kans. Hij scoorde zijn tweede doelpunt voor JO13-1 in de 3e divisie-C. In de 27e minuut schoot hij de bal van grote afstand overtuigend het doel binnen: 0-1.

In de tweede helft werden er nog wel een paar kansen gecreëerd, maar de aanvallers benutten deze niet. Gelukkig kwam Kloetinge ook niet meer echt in de problemen.

Volgende week gaat JO13-1 in Oosterhout op bezoek bij TSC, die met zes punten uit vier wedstrijden één plaats boven Kloetinge staan.