JO13-1 geeft wedstrijd uit handen

3e divisie C

30 november 2019 12:30

R. (Rick) van Ostaeyen

Kloetinge heeft zaterdagmiddag onnodig punten verspeeld. JO13-1 was aanvankelijk heer en meester in Etten-Leur, maar moest toch genoegen nemen met een punt: 1-1. Siem zette Kloetinge al in de vierde minuut op voorsprong, maar nog geen twee minuten later maakte Unitas de gelijkmaker. JO13-1 staat nu weer zevende, met 11 punten uit 9 gespeelde wedstrijden.

Kloetinge startte in Etten-Leur uitstekend. Vanaf het beginsignaal was het eenrichtingsverkeer richting het doel van Unitas. Al in de vierde minuut mocht JO13-1 zijn tweede hoekschop nemen. Deze werd slecht weggewerkt door de thuisploeg, waardoor Melvin de bal opnieuw kon voorgeven. Siem kopte de voorzet bij de eerste paal binnen: 0-1. Kloetinge verzuimde echter om de druk hoog te houden en nog geen twee minuten later kreeg JO13-1 hiervoor de rekening gepresenteerd. Doelman Mads had moeite met een voorzet en Unitas schoot van dichtbij raak: 1-1.

Na de gelijkmaker kwam Kloetinge niet meer in de wedstrijd. Ook in de tweede helft speelde JO13-1 zonder overtuiging. Kloetinge handelde slordig, waardoor er nauwelijks nog mogelijkheden werden gecreëerd. Een tweede tegentreffer bleef gelukkig ook bespaard.

Volgende week speelt JO13-1 om 10:00 uur thuis tegen de nummer twee (JEKA)