Opnieuw een gelijkspel voor Kloetinge JO15-1

3e divisie C

30 november 2019 10:00

J. (Jacob) Quinten

Op een koud Wesselopark was JO15-1 gisteren gastheer in de wedstrijd tegen Unitas '30 uit Etten-Leur. Op een in de eerste helft nog licht bevroren startte Kloetinge sterk. Al na een minuut of vijf wist Robbin op schitterende wijze het net te vinden: van een paar meter buiten het 16 meter-gebied plaatst hij de bal mooi over de keeper in de verre hoek. Een terechte voorsprong die tien minuten later wordt vergroot door een goal van Cas. Deze goal kwam tot stand na een zeer vlot lopende aanval over links via Job, die gisteren zeker in de eerste helft meermaals zijn directe tegenstander veel te snel af was. Kloetinge was op dat moment heer en meester en gaf geen kansen weg.

De tegengoal in de 25e minuut van de eerste helft kwam dan ook uit de lucht vallen, en was volkomen onnodig. Onnodig was ook de tweede tegengoal in de 10e minuut van de tweede helft. Beide goals kwamen niet voort uit uitgespeelde kansen van Unitas, maar door onzorgvuldigheden van onze eigen kant. Hoewel Unitas in de tweede helft beter in de wedstrijd zat dan in de eerste helft was er nauwelijks sprake van echte kansen voor onze tegenstander. Ook Kloetinge had niet heel veel kansen, maar wel twee hele behoorlijke: een hard schot van Job na een mooie vooractie van hemzelf, en een hard schot van Thom op de buitenkant van de paal. Goals vielen er niet meer. Hierdoor wint JO15-1 voor de derde keer op rij niet, maar blijft het wel nog ongeslagen na inmiddels 10 wedstrijden.