Oefenwedstrijd eindigt in 2-2 gelijkspel

JVOZ JO13-1

7 september 2019 14:30

Oefenwedstrijd JVOZ JO13-1 tegen Kloetinge JO14-1

Vandaag hadden we een oefenwedstrijd uit bij JVOZ JO13-1. Met Peter en Camil als coach konden we om half 3 aftrappen. In het begin was JVOZ de sterkste ploeg. Zij speelden goed over en wij waren overal te laat. Toch kwamen we niet in de problemen en hoefde keeper Wesley niet in actie te komen. Na een kwartier kwamen wij beter in de wedstrijd. We wonnen meer duels en konden zelf wat meer gaan voetballen. Robin en Ebe moesten helaas geblesseerd naar de kant en dus kwamen Ricardo en Bangaly in het veld. We kregen daarna wat kansjes via Pieter en Jorik maar de bal ging er niet in. Met nul-nul gingen we rusten.

De tweede helft was het van onze kant iets beter. Toch kwam JVOZ op voorsprong. Een schot van afstand ging over Wesley M. heen het doel in. Wij gaven niet op en vijf minuten later had Noah een mooi afstandsschot. De bal ging in de hoek langs de keeper van JVOZ. Wij waren daarna beter en hadden meer moeten scoren. Toch was het steeds net niet.

JVOZ was via onze rechterkant aan de aanval. Vlagger Mark gaf aan dat het buitenspel was, maar er werd doorgevoetbald en via weer een schot van afstand over Wesley M. heen werd het 2-1. De scheidsrechter keurde het doelpunt goed. Toen moesten wij weer in de achtervolging. Een diepe bal van Pieter op Wesley de B. leek iets te hard, maar via de keeper en Wesley kwam de bal voor de voeten van Bangaly die de bal hoog in het doel kon schieten. Het was weer gelijk. Na nog wat gevaarlijke corners en vrije trappen van ons, bleef het toch gelijkspel. Dit was misschien ook wel terecht.

Volgende week hebben we weer een bekerwedstrijd uit naar BSC in Roosendaal en daarna begint de competitie.