Kloetinge JO14-1 uit beker na verlies tegen JVOZ JO14-1

JVOZ JO14-1

19 oktober 2019 11:15

G. (Gerard) Dolman

Kloetinge begon met volle focus aan de warming up.

De wedstrijd was nog geen 5 minuten oud of JVOZ kwam met een mooie uitgespeelde aanval en de bal belande in het goal 1-0 . Kloetinge kwam er niet aan te pas maar probeerde alles om in Vlissingen niet te verliezen. Maar dat lukte niet want een paar minuten later lag de 2-0 er al in. En de aanval daarna kon JVOZ weer juichen want dat was de 3-0. Een paar minuten voor het eind van de eerste helft kwam JVOZ met nog een aanval die uiteindelijk ook nog in het goal belande.

Kloetinge begon sterk aan de tweede helft maar JVOZ had maar een kans nodig om het Kloetinge weer dwars te zitten 5-0. Het stopte niet want even later lag de 6-0 er in.  Een paar minuten voor het einde van de wedstrijd kwam JVOZ met de 7-0 dat was ook de eindstand. En zo verloor Kloetinge van JVOZ en ligt uit de beker.

Groeten Robin Nieuwdorp