Eindelijk overwinning MO15-1.

Terneuzen MO15-1

15 februari 2020 10:00

J. (Johan) Terlouw

Afgelopen maanden hadden we al zoveel wedstrijden gespeeld waarin we qua veldspel minstens gelijkwaardig, maar ook regelmatig beter, waren dan onze tegenstander maar de wedstrijd toch vaak (ruim) verloren. Hoe vaak Mario ook bleef aangeven dat de meiden moesten blijven kijken naar het vertoonde spel en niet alleen naar de uitslag, al die nederlagen gingen toch in de koppies zitten. Vandaag kwam dan eindelijk de bevrijdende overwinning. Terneuzen MO15-1 werd vandaag met 7-1 terug naar Zeeuws-Vlaanderen gestuurd.

Het gekke van de wedstrijd van vanochtend was dat er vandaag vooral in de 1e helft helemaal niet zo goed gevoetbald werd. Na een fotoshoot (met een aantal fraaie foto's als resultaat) met Joep voor de wedstrijd was het eerste deel van de wedstrijd uiterst rommelig.Kloetinge slaagde er niet in om echt in haar spel te komen. Toch kwamen we tot een aantal kansen. Uit één van deze kansen maakt Amy de 1-0. De score wordt nog voor rust verdubbeld door Romy na een fraaie actie met mooie afronding. Omdat Terneuzen ook nog wist te scoren, was de ruststand 2-1.

Ondanks de voorsprong kon Mario niet echt tevreden zijn in de rust. Zijn aanwijzingen hadden duidelijk resultaat. Na rust liepen onze meiden uit naar een 7-1 overwinning. Opvallend aan deze grote overwinning was dat er veel gevaar uit onze corners kwam (3 goals). Amy scoorde in de 2e helft nog twee keer, net als Loïs D. Romy maakte de zevenklapper compleet. Zo hebben we eindelijk de 3 punten waar we al zo lang voor aan het werken zijn. Nu zijn we los!