Eenvoudige overwinning tijdens voorbereiding + foto's

MOC'17 JO15-1

Thom Meijboom (intikker)
Assist: Pieter Huige
Pieter Huige (penalty)
Pieter Huige (schot)

22 augustus 2020 11:15

De eerste wedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen is gewonnen door JO15-1. Tegenstander MOC'17 uit Bergen op Zoom, komend seizoen uitkomend in een hogere divisie dan wij, werd op het Wesselopark getrakteerd op een 4-0 nederlaag. Kloetinge was vanaf de eerste minuut de betere ploeg en vertaalde dit snel in een riante voorsprong na twee goals van Thom en een benutte strafschop van Pieter. Ook in het vervolg van de wedstrijd kwam onze JO15-1 niet in de problemen. Sterker nog, door opnieuw een goal van Pieter werd de voorsprong nog vergroot naar 4-0.

Ondanks een klinkende overwinning is er nog genoeg werk aan de winkel om het team te prepareren voor de competitiestart en het bekertoernooi. Voor dit laatste is er niet meer veel voorbereidingstijd beschikbaar. Volgende week wacht de eerste bekerwedstrijd tegen Zeelandia Middelburg immers al. Afgelopen jaren bleek de eerste ronde van de beker steeds het eindstation. Dit jaar gaan we proberen verder te komen. Daarvoor is het dan wel van belang dat volgende week direct een goed resultaat wordt geboekt.