Kloetinge JO13-1 - Zeelandia Middelburg JO13-1

Zeelandia Middelburg JO13-1

Regio Cup Groep 1 12

19 juni 2021 10:00

Op zaterdag ochtend 19 juni om 10 uur startte de wedstrijd tussen Kloetinge jo13-1 en Zeelandia Middelburg jo13-1 de scheidsrechter floot en de wedstrijd begon, het ging een beetje beide kanten op en toen kwam er een hoekschop voor Zeelandia Middelburg, 0-1 voor Zeelandia. Al snel na de goal kreeg Kloetinge ook een hoekschop, 1-1 met een mooie kopbal. De rest van de helft leek het een beetje op een flipperkast, de bal ging heen en weer. De scheidsrechter floot voor rust en beide ploegen liepen richting de dug-out. De scheidsrechter floot voor de tweede helft en kort na de aftrap kreeg Zeelandia een vrije trap waar wij het niet mee eens waren, hij werd via de lat binnen geschoten, 1-2 voor Zeelandia Middelburg. Daarna kregen wij weer een hoekschop die er weer goed werd ingekopt, vlak hierna maakte we ook de 3-2 weer via een hoekschop die kort werd genomen, afgelegd en in de kruising geschoten, hier waren we uiteraard blij mee. We hadden een 1 tegen 1 met de keeper van Zeelandia de speler was erlangs maar werd neer gehaald, penalty! Deze penalty werd genomen door degene die ook was neer gehaald, deze werd mooi binnen geschoten in de rechter hoek, kort hierna werd er afgefloten door de scheidsrechter. Kloetinge ging er vandoor met 3 punten.

Dylan Paardekooper